F*CK hvor er jeg glad!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

misspippi

R&N skriver:

Jeg er så glad lige nu!!! Jeg blev uddannet sygeplejerske i januar måned.. Min drøm har altid været at læse medicin - blive læge, men min gennemsnit fra gymnasiet var ikke højt nok.. Så da jeg stod som arbejdsløs sygeplejerske tog jeg chancen og sendte en dispensationsansøgning ind til kvote2-optagelsen på medicinstudiet, hvor jeg søgte dispensation for minimumskravet med min sygeplejerskeuddannelse.. Kvote2-ansøgere på medicin i Odense skal igennem to optagelsesprøver før der tages stilling til om man bliver optaget.. Og jeg har lige fået besked i dag.. JEG SKAL TIL OPTAGELSESPRØVE PÅ MEDICINSTUDIET!!!!! Yaaaay!! (beklager de manglende mellemrum, men skriver fra min iPhone)

Det er da for sejt

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Halbschön

Lunae skriver:

Tillykke søde - du er for sej

Tusind tak søde - og i lige møde

Anmeld

8. april 2011

Halbschön

Aprilmor11 skriver:

Der er skam ingen manglende mellemrum

Men super fedt .. Du skal nok klare det .. Held og lykke , krydser alt, hvad jeg har

Tak hehe det var godt at høre, på min iPhone ligner det bare en lang smøre

Anmeld

8. april 2011

SussieThyssen

R&N skriver:

Tusind tak søde Sussie! Uha, det er så fedt

Anmeld

8. april 2011

Halbschön

misspippi skriver:

Det er da for sejt

Stort tillykke

Tusind tak ja jeg føler mig også bare SÅ sej lige nu

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

R&N skriver:

Jeg er så glad lige nu!!! Jeg blev uddannet sygeplejerske i januar måned.. Min drøm har altid været at læse medicin - blive læge, men min gennemsnit fra gymnasiet var ikke højt nok.. Så da jeg stod som arbejdsløs sygeplejerske tog jeg chancen og sendte en dispensationsansøgning ind til kvote2-optagelsen på medicinstudiet, hvor jeg søgte dispensation for minimumskravet med min sygeplejerskeuddannelse.. Kvote2-ansøgere på medicin i Odense skal igennem to optagelsesprøver før der tages stilling til om man bliver optaget.. Og jeg har lige fået besked i dag.. JEG SKAL TIL OPTAGELSESPRØVE PÅ MEDICINSTUDIET!!!!! Yaaaay!! (beklager de manglende mellemrum, men skriver fra min iPhone)

Fandmer COOL Smukke.... 

Anmeld

8. april 2011

Halbschön

MoarJ skriver:

Fandmer COOL Smukke.... 

Tak søde ih hvor er det vildt

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

R&N skriver:

Tak søde ih hvor er det vildt

Ja det er det, glæder mig til at høre meget mere om det... 

Anmeld

8. april 2011

Faith

Pøj pøj!

Anmeld

8. april 2011

bullerbassen

R&N skriver:

Stort tillykke - håber det går godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.