færdig med babyværelset :D billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Mischa

qp skriver:

Jo da det går nemlig!! Når du sender kort ud til folk så skriver du bare, om folk har lyst til at bidrage til en lille opsparing så h*n kan få de ting h*n mangler

Kan man godt det?? feeedt

synes godt nok at folk får mange ubrugelige ting til dåb og fødselsdage.  det vil jeg da gøre til den tid så. det var kæresten der nævnte det med pengene. så det er heldigvis ikke kun mig der har det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Mischa

Frk.S skriver:

Hvor er det bare flot.

Hvor har i købt puslebordet??

puslebordet har vi købt igennem en privat det er fyrtræ som jeg har malet chokoladebrunt

Anmeld

8. april 2011

Mischa

Hertzum77 skriver:

Hvor ser det bare rigtig hyggeligt ud :-)

taak  er også godt tilfreds. men synes bare ikke at det er færdigt... synes der mangler noget

Anmeld

8. april 2011

qp

MischaKuhr skriver:

Kan man godt det?? feeedt

synes godt nok at folk får mange ubrugelige ting til dåb og fødselsdage.  det vil jeg da gøre til den tid så. det var kæresten der nævnte det med pengene. så det er heldigvis ikke kun mig der har det sådan

Jeg ønskede penge til min søns dåb... og han fik faktisk ret mange penge... Nogle af dem brugte jeg til nogle ting som han manglede og resten står stadig på kontoen og venter på, at han bliver 21

Anmeld

8. april 2011

Mischa

qp skriver:

Jeg ønskede penge til min søns dåb... og han fik faktisk ret mange penge... Nogle af dem brugte jeg til nogle ting som han manglede og resten står stadig på kontoen og venter på, at han bliver 21

Ej hvor fint. jamen så er jeg ikke ked af at "bryde traditionen"

Var bare overrasket over hvad folk kom med til sidste dåb vi var til. så det er jo også nemmere for familie og venner når det er penge?

bryder mig egentlig heller ikke om det store gavebord hvor man skal stå og pakke op. så to fluer med et smæk

Anmeld

8. april 2011

qp

MischaKuhr skriver:

Ej hvor fint. jamen så er jeg ikke ked af at "bryde traditionen"

Var bare overrasket over hvad folk kom med til sidste dåb vi var til. så det er jo også nemmere for familie og venner når det er penge?

bryder mig egentlig heller ikke om det store gavebord hvor man skal stå og pakke op. så to fluer med et smæk

Go for it

Anmeld

9. april 2011

Baby_girl2011

MischaKuhr skriver:

nej ikke endnu vi prøver igen til juni

OKay.. det var godt nok tidligt at lave et værelse hvis man ikke er gravid ... 

men håber det sker for jer hurtigt 

Anmeld

9. april 2011

Mischa

OKay.. det var godt nok tidligt at lave et værelse hvis man ikke er gravid ... 

men håber det sker for jer hurtigt 

Var det nødvendigt?

Som sagt..... så har jeg været gravid 4 gange nu og sidste gang mistede vi i uge 16... det har været en god terapi for mig at lave det værelse!.

Anmeld

9. april 2011

twinboys

MischaKuhr skriver:

Så er værelset færdigt der skal bare lige males 

Hvor fint

Anmeld

9. april 2011

FamilienSørensen

MischaKuhr skriver:

Så er værelset færdigt der skal bare lige males 

Wow det er godt nok flot, klassisk og stilrent

Hvilken farve skal væggene have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.