færdig med babyværelset :D billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Mischa

JessiMus skriver:

Ihh hvor er det bare fint.. Hvornår kommer den ?

takk  

Åhh.. hehe jaa.. vi har mistet 4 gange, nu har lægerne fundet "fejlen" har et aggressivt immunforsvar så skal igang med behandling af prednison og immunglobulin når jeg bliver gravid engang i juni.. Min mand skal udesendes til Afghanistan til august så det skal lige passe ind. skulle jo helst ikke føde når han er væk.

vi glæder os meget. men nu skal jeg i hvert fald ikke tænke på alt det der skal gøres, nu er det kun småting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

qp

MischaKuhr skriver:

Hehe tak, det var netop det der var min plan.

men er bange for at der med tiden kommer en masse fra bedsteforældre og venner...hehe

Så skal du jo bare have fat i et stort skab som du kan smide alting ind i hehe

Anmeld

8. april 2011

Mischa

qp skriver:

Så skal du jo bare have fat i et stort skab som du kan smide alting ind i hehe

Hahahahaha NÅÅH JA! det er da det der mangler synes også at der var lidt tomt hahaha

Anmeld

8. april 2011

Baby_girl2011

MischaKuhr skriver:

takk  

Åhh.. hehe jaa.. vi har mistet 4 gange, nu har lægerne fundet "fejlen" har et aggressivt immunforsvar så skal igang med behandling af prednison og immunglobulin når jeg bliver gravid engang i juni.. Min mand skal udesendes til Afghanistan til august så det skal lige passe ind. skulle jo helst ikke føde når han er væk.

vi glæder os meget. men nu skal jeg i hvert fald ikke tænke på alt det der skal gøres, nu er det kun småting

Du måske ikke gravid nu ? 

Anmeld

8. april 2011

qp

MischaKuhr skriver:

Hahahahaha NÅÅH JA! det er da det der mangler synes også at der var lidt tomt hahaha

Nå jo men det kan vel stå i voksenværelset?

Anmeld

8. april 2011

Mischa

JessiMus skriver:

Du måske ikke gravid nu ? 

nej ikke endnu vi prøver igen til juni

Anmeld

8. april 2011

Mischa

qp skriver:

Nå jo men det kan vel stå i voksenværelset?

hehehe der er rigeligt med plads og skal da nok få fundet et hvis der bliver brug for det hihi.

havde overvejet sådan noget til dåb. ingen gaver, baby ønsker sig penge hæhæhæ hmm går nok ikke...

Anmeld

8. april 2011

Frk.S

Hvor er det bare flot.

Hvor har i købt puslebordet??

Anmeld

8. april 2011

Hertzum77

Hvor ser det bare rigtig hyggeligt ud :-)

Anmeld

8. april 2011

qp

MischaKuhr skriver:

hehehe der er rigeligt med plads og skal da nok få fundet et hvis der bliver brug for det hihi.

havde overvejet sådan noget til dåb. ingen gaver, baby ønsker sig penge hæhæhæ hmm går nok ikke...

Jo da det går nemlig!! Når du sender kort ud til folk så skriver du bare, om folk har lyst til at bidrage til en lille opsparing så h*n kan få de ting h*n mangler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.