Hvorfor nu igen??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.567 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Wish upon a star

Tjaaaa det tyder på jeg enten er gravid uden for livmoderen igen, ellers så er min graviditet gået til grunde

Jeg var til en tidlig scanning igår for at tjekke om alt var som det skulle være og om den sad hvor den skulle. Men hun kunne næsten ikke finde noget. Der var en meget meget lille sort 'plet' eller 'hul' på skærmen den var 2mm og jeg skulle være 5+3, så det så ikke særlig godt ud. Jeg blev scannet på 2 forskellige scannere, men med samme resultat. Fik taget en ny blodprøve hvor hcg var steget fra 90 til 906 på 8 dage. Og nu sidder jeg så her og ved ikke hvad jeg skal tro..

På mandag skal jeg have taget en ny blodprøve og jeg skal scannes igen på tirsdag.

Hvis jeg så i det mindste bare begyndte at bløde, så jeg viste hvor jeg stod henne og så vi kunne begynde på et nyt kapitel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

A.

det kan jo godt være at du er ikke så lang henne som du troede derfor kun man næsten ikke se noget...håber at den er der

Anmeld

8. april 2011

Moldemine

Hej. Jeg var det samme igennem da jeg ventede min datter, og vil berolige dig med at den lille spire godt kan sidde hvor den skal, og at de kan have svært ved at scanne den. Jeg var til scanning i uge 4+5 og de troede at jeg var gravid udenfor livmoderen, men ugen efter viste det sig at den lille lå hvor den skulle, og at alt var i fineste orden..
Jeg krydser alt hvad der krydses kan på dine vejne. held og lykke, og tro på det bedste.

Anmeld

8. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Hvis det kan trøste er jeg selv 7uger henne... og det er 3. gang jeg bliver scannet og kunne først se en lille bebs på 6,5mm igår... de andre gange var det oz kun en lille sort hul man kunne se... men den fejler intet og har set hjertet..

var uge5-1 første scanning

var uge 6-1 anden sacnning

var uge 7-1 tredja scanning der kunne jeg først se den.

Anmeld

8. april 2011

Wish upon a star

Helt inderst inde så håber jeg jo også stadig, men jeg er bare så bange for at det bare er ønsketænkning og at jeg burde glemme alt om at det her kan få en lykkelig udgang. Jeg vil jo ikke håbe på noget som har så lille en chance for at blive til noget godt.

Jeg er utrolig glad for jeres svar, og de trøster mig også lidt og bibeholder mit lille håb om at det måske kan ende godt.

Men hold da op hvor er der lang tid til på tirsdag.

Anmeld

8. april 2011

dunja

B&K skriver:

Tjaaaa det tyder på jeg enten er gravid uden for livmoderen igen, ellers så er min graviditet gået til grunde

Jeg var til en tidlig scanning igår for at tjekke om alt var som det skulle være og om den sad hvor den skulle. Men hun kunne næsten ikke finde noget. Der var en meget meget lille sort 'plet' eller 'hul' på skærmen den var 2mm og jeg skulle være 5+3, så det så ikke særlig godt ud. Jeg blev scannet på 2 forskellige scannere, men med samme resultat. Fik taget en ny blodprøve hvor hcg var steget fra 90 til 906 på 8 dage. Og nu sidder jeg så her og ved ikke hvad jeg skal tro..

På mandag skal jeg have taget en ny blodprøve og jeg skal scannes igen på tirsdag.

Hvis jeg så i det mindste bare begyndte at bløde, så jeg viste hvor jeg stod henne og så vi kunne begynde på et nyt kapitel

jeg har prøvet præcis det sammen.

de kunne ikke se andet end en sort plet ingen hjertelyd og da jeg fik taget blodprøve steg tallet fint og en uge efter kom jeg til scanning og der var hjertelyd, det viste sig bare jeg ikk var så langt henne første gang.

Anmeld

8. april 2011

Wish upon a star

I de papier jeg har fået står der at den "ikke er dobbeltkontureret og på 2 mm"

Ved i om jeres også var det eller var der en "dobbeltkonturering" i jeres sorte plet??

Anmeld

8. april 2011

SussieThyssen

B&K skriver:

Jeg sender dig 1000 gode energier og kærlige tanker...som de andre siger...så kan den lilel sidde et sted, hvor den kan være meget svær at se, og du kan også være kortere tid henne.
Du kan endda have haft en dobbelt graviditet.
Jeg har læst lidt, og hørt om sådanne tilfælde, hvor man først bliver gravid...og kroppen så af en eller anden grund frigør endnu et æg nogle dage efter. Det første foster går til grunde, men det næste sætter sig så fast og vokser som det skal, men er måske 14 dage yngre.
Så op med modet og så krydser vi fingre for den næste scanning

Kærligst
Sussie 

Anmeld

8. april 2011

Miss BananaHammock

Masser af positive tanker herfra. Håber det bedste for jer!!!

Anmeld

8. april 2011

Aprilmor11

B&K skriver:

Jeg har desværre ingen erfaringer med det, men jeg ville ikke bare gå ind og læse uden at smide en kæmpe krammer og at jeg krydser alt, hvad jeg kan for at alt er som det skal og at der er en lille sund og rask spirre .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.