Har i nogensinde haft det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Faith

louiseandersen85 skriver:

Jeg synes det er super flot a du 'tør sige det højt'.

Allerede der er der sund fornuft ved a du er klar over dine følelser og kan erkende dem. Jeg kender desværre ikke til problemstillingen da jeg kun har én, men jeg er glad for a du tør tage sådan et problem op, da det sikkert sker for mange andre også, og måske senere også mig selv.

OG en dårlig mor... nej, det er du helt sikkert ikke. Men et skudlerklap for a erkende dine følelser og turde sige dem højt (og derved nemmere kunne arbejde med dem) det synes jeg er flot

Tak for de søde ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Faith

KaLee skriver:

Det er vel kun naturligt at man har det sådan i perioder?? 

Jeg har kun en, så kan ikke lige fortælle på egen krop hvordan det er, men kan da kun forestille mig at man bliver drevet til vanvid hvis en af børnene konstant udsender negative vibrationer (som du fortæller om her). og JO du elsker ham da, men lige nu fylder de negative ting mere end de positive.. 

Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at dunke dig i hovedet og kalder dig en dårlig mor - jeg tror det er helt normalt... 

Anmeld

8. april 2011

Faith

nutche skriver:

selvfølgelig er du ikke en dårlig en dårlig mor

det at elske det ene barn mere end det andet er dybt tabu, så jeg kan sørme godt forstå du har det svært ved at sætte ord på. men jeg synes det er super flot at du tør stå ved det og være ærlig omkring det.

da jeg skulle have en af mine drenge, havde de fleste spået at det skulle blive en pige. jeg ønskede mig en pige, men havde selv fornemmelse af en dreng. scanningerne gav intet svar, så da jeg fødte den dejligste dreng.... måtte jeg et kort øjeblik indse at jeg var skuffet. jeg elskede (og elsker stadig) mine dejlige drenge.... men jeg havde behov for at acceptere at jeg var lidt trist. det var meget svært for mig. men vigtigt at acceptere at man føler nogen "forbudte ting"

jeg ved ikke om små børn kan fornemme den slags. men jeg er sikker på at dine drenge vokser op og føler sig meget elskede og værdsat.

Lone

Tak søde Lone! (Kommende dagplejemor for mine drenge)

Anmeld

8. april 2011

Faith

TwinsQ skriver:

Du er absolut IKKE en dårlig mor!!!

Og du er ikke ene om denne følelse!!! Det kunne ligeså godt have været mig som havde skrevet dette.

At have 2 på en gang med det Du/I har været igemmen. Både op/nedture og rigtig mange blandet følelser. Så er det vel ikke så mærkelig, hvis du spørger mig.

En lettelse ikke at være ene om de følelser!

Anmeld

8. april 2011

Faith

Eva. skriver:

Nej aldrig...alle mine børn er skønne og jeg elsker dem hver dag..de irriterer mig aldrig og de er små englebørn, de indeholder alle de meste fantastiske sider og jeg kan slet ikek forstå at man på nogen måde kan have det sådan....mine børn er mit et og alt, mit kød og blod, mit liv og mit.....

Ja, jeg kan godt følge dig....mine børn er gode og skønne fortiden og deres mor er glad og lykkelig,,,andre gange tænker jeg på hvorfor jeg dog fik børn...og andre igen om en af dem mon er adopteret eller ligner sin far for meget..

Godt skrevet!

Anmeld

8. april 2011

Holbæktrunten

louiseandersen85 skriver:

Jeg synes det er super flot a du 'tør sige det højt'.

Allerede der er der sund fornuft ved a du er klar over dine følelser og kan erkende dem. Jeg kender desværre ikke til problemstillingen da jeg kun har én, men jeg er glad for a du tør tage sådan et problem op, da det sikkert sker for mange andre også, og måske senere også mig selv.

OG en dårlig mor... nej, det er du helt sikkert ikke. Men et skudlerklap for a erkende dine følelser og turde sige dem højt (og derved nemmere kunne arbejde med dem) det synes jeg er flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.