Jeg er stikhamrende rasende tosset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

RiUL

Jeg var godt nok også blevet stik hamrende tosset over det  Synes ikke at man kan tillade at behandle sine kunder/patienter på den måde.. Ih, kan simpelthen blive så sur over de læger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Louisiana

Jeg var godt nok også blevet rasende! Det er under al kritik!

Jeg tror jeg ville tage et ur med til ham næste gang jeg skulle derhen, for han har da vist ikke et.

Anmeld

8. april 2011

SussieThyssen

Trøsteknus herfra...og jeg kan godt forstå at du er vred...det ville jeg også være blevet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Det er da så uprofessionelt som noget kan blive!

Jeg kan godt forstå at du er sur!

Ja, jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg ellers skal skrive. Er lidt paf over at en læge kan "opføre" sig sådan.

Jeg fatter det heller ikke! Jeg var lige ved at tude, fordi jeg sad der og blev mere og mere nervøs for, at jeg skulle finde ud af der var noget "farligt" galt, og så måtte jeg bare tage hjem igen. Ringer mandag og kræver en tid! Hos en ANDEN læge! 

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

roenlund skriver:

jeg var også blevet rasende

Så er jeg ikke alene!

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Kunne den anden læge så ikke lige tage en 5 minutters snak med dig, om problemet?

Men det er andet fandme for dårligt. Synes ikke han kan være det bekendt. Prøv og tænk hvis det var omvendt, ejmen altså puha. Jeg havde ikke lagt mine homoner i skjuld der nede.

Den anden læge var ikke "rigtig" læge men sådan en i uddannelsesstilling, så jeg mener de kun giver ham sager, som er lidt 'mindre' vigtige, desværre

Well, desværre var mine hormoner bare ved at få mig til at tude mere end så meget andet, så de var ikke ret brugbare 

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

sikke da nogle idioter..

Jeg havde også været rasende...

Så er det ikke bare mig! Men ja, puha 

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

Mutti2B skriver:

Det er bare løgn :-(. Jeg var også blevet stikhamrende tosset i låget. Total spild af din tid! Og det var jo ikke for sjov at du havde fået tid ved lægen. Nøj, sikke nogle uprofessionelle klaphatte....!!!!

Jamen det er nemlig det! For hun havde jo sagt, at enten ringede han før, eller også skulle jeg komme. Og siden han ikke havde ringet tænkte jeg jo også, at der måske GODT kunne være noget galt, når han nu ville se mig. Og så bliver man bare fejet af. Idiot 

Anmeld

9. april 2011

Frøken J.

Kirle skriver:

Som vi siger herhjemme "Det var slet ikke pænt sagt!"

stort knus!

Tak for knuset!

Anmeld

9. april 2011

Faith

Jeg var sku osse blevet tosset. Hamrende uprofessionelt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.