Jeg er stikhamrende rasende tosset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.711 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Frøken J.

Hold kæft jeg opretter mange emner, men who cares! Der er så meget gang i baby, at det alligevel ikke spottes. Men jeg er bare så STIKHAMRENDE TOSSET lige nu!!!!! Jeg har oprettet den her debat:  https://www.baby.dk/debat/101530pi1/graviditet/jeg-er-bange-.aspx jeg skrev som anonym, for at holde bekymringerne lidt for mig selv, men nu er den altså lige relevant ift. det her.

Jeg ringede jo til lægen i morges og sekretæren sagde, at jeg kunne få en tid kl. 15. Hun sagde, at de lukkede kl. 15, men at de gerne tog i mod sidste øjebliks folk, hvis de mente det nødvendigt, så jeg fik tiden. Hun sagde så, at det kunne ske, at ham lægen ringede inden kl. 15, og i så fald skulle jeg ikke møde op. Hvis han mente det var tilstrækkeligt at tage den over telefonen.

Kl. 14.30 havde jeg ikke modtaget noget opkald fra lægen, så jeg tog afsted. Jeg havde det ellers så dejligt under dynen, men hvad. Jeg var der 14.45, og kørte mit sygesikring gennem maskinen. Beskeden poppede op på skærmen: "Du har en tid hos xxxxx kl. 15.00. Tag venligst plads i venteværelset"

Da klokken blev 15, begyndte sekretærerne og gå, og også nogle af de andre læger (det er et stort lægehus). Klokken 15.19 var jeg stadig ikke kaldt ind, og efterhånden kunne jeg kun se at ham lægen, der var i en uddannelsesposition var der. Jeg tog min telefon op af lommen og så, at jeg havde modtaget et ubesvaret opkald kl. 15.10 + telefonsvarerbesked.

Lytter til beskeden, det var lægen! Som ringede 10 minutter over tre! For at sige, at han havde læst hvad sekretæren havde skrevet, og at han ikke mente det var noget han kunne gøre noget ved, men at jeg kunne ringe til lægevagten, hvis det blev værre. 

Jeg var lige ved at tude! Jeg stemplede ind kl. TRE, tidspunktet hvor jeg skulle møde op hvis han ikke ringede FØR tre. Og ti minutter OVER tre har han så ringet for at give den besked. Jeg bankede på hos den der uddannelseslæge og klagede min nød, og han beklagede mange gange på ham den anden læges vegne og sagde, at han nok lige skulle give beskeden videre, for det var ikke i orden.

Så er jeg taget ind til byen, ventet hos lægen i 35 minutter, kommet til den aftalte tid for EFTER den aftalte tid at få et telefonopkald som betyder jeg ikke skal møde op.

JEG ER SÅ EDDERSPÆNDT RASENDE! SPILD af min tid, energi og buspenge! Jeg syder virkelig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Dinna88

Det er da så uprofessionelt som noget kan blive!

Jeg kan godt forstå at du er sur!

Ja, jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg ellers skal skrive. Er lidt paf over at en læge kan "opføre" sig sådan.

Anmeld

8. april 2011

roenlund

jeg var også blevet rasende

Anmeld

8. april 2011

Kofoed.

Kunne den anden læge så ikke lige tage en 5 minutters snak med dig, om problemet?

Men det er andet fandme for dårligt. Synes ikke han kan være det bekendt. Prøv og tænk hvis det var omvendt, ejmen altså puha. Jeg havde ikke lagt mine homoner i skjuld der nede.

Anmeld

8. april 2011

twinny

sikke da nogle idioter..

Jeg havde også været rasende...

Anmeld

8. april 2011

Mutti2B

Det er bare løgn :-(. Jeg var også blevet stikhamrende tosset i låget. Total spild af din tid! Og det var jo ikke for sjov at du havde fået tid ved lægen. Nøj, sikke nogle uprofessionelle klaphatte....!!!!

Anmeld

8. april 2011

<3

Som vi siger herhjemme "Det var slet ikke pænt sagt!"

stort knus!

Anmeld

8. april 2011

Nemesis

det er da vist en brøler der vil noget. Når det så er sagt har jeg nu læst dit første indlæg og som du beskriver det, sådan havde jeg det hver gang (hele tiden) under blærebetændelse under mine graviditeter og især den sidste..så måske du skal tjekkes for det?

:-) Sisse

Anmeld

8. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Slet ikke i orden... men kender desværre det fra min egen læge... ham kan intet bruge til noget..

Synes du skal tage til lægevagten... få en god snak, måske blive undersøgt... jeg kan kun anbefale det.. jeg har født for tidlig og ved hvor vigtig det er man lytter til kroppens signaler... håber du får et svar, som gør dig mere rolig....

Mette

Anmeld

8. april 2011

Frk.S

Æv, hvor surt. 

Kan godt forstå din harme - det er godt nok for dårligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.