Koloni i børnehaven, vores oplevelse..(langt!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Pia.

Kære Eva
Så fandt jeg det indlæg - måtte lige lede lidt 60.png
Du har da gjort det på den helt rigtige måde hvis Bertram ikke er tryg ved det, skal han da heller ikke, syntes det var fint I hentede ham... Og det samme hvis han igen i aften meget gerne vil hjem, som vi (uden at blive personlig 76.gif ) har talt om før så er det bare ikke rart når det pludselig bliver mørkt og alt det hyggelige stopper, så kommer alle tankerne op i en og så savner man bare dem der hjemme...

dummer pædagoger 54.png - Så kan de lære det, nu kan de i hvert fald ikke "prale" mere om ikke at have sendt børn hjem...

Knus Pia, som håber Bertram rigtig hygger sig og får overvunder sig selv i aften og bliver og sover og hvis ikke at de acceptere det og ringer til dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Kære Eva
Så fandt jeg det indlæg - måtte lige lede lidt 60.png
Du har da gjort det på den helt rigtige måde hvis Bertram ikke er tryg ved det, skal han da heller ikke, syntes det var fint I hentede ham... Og det samme hvis han igen i aften meget gerne vil hjem, som vi (uden at blive personlig 76.gif ) har talt om før så er det bare ikke rart når det pludselig bliver mørkt og alt det hyggelige stopper, så kommer alle tankerne op i en og så savner man bare dem der hjemme...

dummer pædagoger 54.png - Så kan de lære det, nu kan de i hvert fald ikke "prale" mere om ikke at have sendt børn hjem...

Knus Pia, som håber Bertram rigtig hygger sig og får overvunder sig selv i aften og bliver og sover og hvis ikke at de acceptere det og ringer til dig...

Tak søde...
Jeg sagde til farfar i morges at han skulle sige at vi ville ringe kl.20 og høre om hvordan det gik...tror faktisk jeg vil tale med ham, for vil han hjem, så skal han hjem.
Tak for dit svar....og ja, så kan de lære det...men hvorfor pokker kan de ikke bare acceptere at alle børn ikke er ens også selvom det kun er få der skiller sig ud...det er ikke slemt at være anderledes, men det er slemt hvis man skal gå og føle sig forkert pga det...
Knus fra mig til dig...

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Man kan ikke påtvinge børn at sove ude, så enkelt kan det siges.. Tvinges de til det bliver de aldrig trygge ved det..

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Man kan ikke påtvinge børn at sove ude, så enkelt kan det siges.. Tvinges de til det bliver de aldrig trygge ved det..

Helt enig....det oplevede jeg som 6 årig...skrækkeligt at være væk to døgn, være ked, men ikke få lov at ringe hjem....jeg glemmer det aldrig...og tror det ødelagde en hel del frem i tiden med at sove ude...

Anmeld

23. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Tak søde...
Jeg sagde til farfar i morges at han skulle sige at vi ville ringe kl.20 og høre om hvordan det gik...tror faktisk jeg vil tale med ham, for vil han hjem, så skal han hjem.
Tak for dit svar....og ja, så kan de lære det...men hvorfor pokker kan de ikke bare acceptere at alle børn ikke er ens også selvom det kun er få der skiller sig ud...det er ikke slemt at være anderledes, men det er slemt hvis man skal gå og føle sig forkert pga det...
Knus fra mig til dig...

Ja nemlig - du siger det helt rigtige her...
Det er nemlig ikke slemt at være anderledes kun hvis man skal føle sig forkert pga. det....
Nemlig Smukke...

Skriver du ikke lige i aften hvordan det går med ham ....

Knus fra Pia...

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Eva skriver:

Helt enig....det oplevede jeg som 6 årig...skrækkeligt at være væk to døgn, være ked, men ikke få lov at ringe hjem....jeg glemmer det aldrig...og tror det ødelagde en hel del frem i tiden med at sove ude...

Jeg kunne ikke lide at sove hos min farmor og farfar, men skulle.. Glemmer det aldrig.. Får Mathilde det på samme måde at nogen steder vil hun sove og andre steder ikke, så bliver det sådan, det har jeg gjort helt klart overfor kæresten

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Ja nemlig - du siger det helt rigtige her...
Det er nemlig ikke slemt at være anderledes kun hvis man skal føle sig forkert pga. det....
Nemlig Smukke...

Skriver du ikke lige i aften hvordan det går med ham ....

Knus fra Pia...

-smiler- ja, det kan du tro jeg nok skal gøre...skal vi tage en tur ud i weekenden... eller måske bare ses...
Knus til dig min skønne veninde...

Anmeld

23. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

-smiler- ja, det kan du tro jeg nok skal gøre...skal vi tage en tur ud i weekenden... eller måske bare ses...
Knus til dig min skønne veninde...

jeg sender dig et brev.... 76.gif

Anmeld

23. oktober 2008

fam.4xc

Synes det var det helt rigtig det du gjorde!!

Nu har jeg jo ik selv prøvet det, men har hørt fra min søster... hendes dreng var også afsted i BH i 3 dage og kom hjem lige som din søn og først nu hvor han er 11 synes han det er fedt at være på lejrskole

Hvis Carolines Bh tog afsted næste uge i 3 dage sku hun helt sikkert ik med... ik hvis hun SKU sove der, for det ved jeg bare hun ik magter endnu!

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

Nå, jeg vil da lige komme med en lille opdatering...Bertram havde jo sagt at han ikke ville sove der to gange, kun en...da to gange var for meget. Det var han åbenbart selv helt i stand til at vurdere, for i går da hans far ringede derned fik han af vide, at der INTET havde været hele dagen, men at de da nok skulle ringe hvis nu....så jeg håber bare det var sådan det var, for jeg har intet hørt fra ham.
Så nu glæder jeg mig til at hente min lille store dreng i eftermiddag...
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.