Så købte vi sku lige to biler:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Valle81

Brams skriver:

Tillykke tillykke

Taksi taksi:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Valle81

Den lykkelige skriver:

Ejjjjj hvor fedt for jer!!! Tillykke med det..  

Tusind tak:0)

Og fedt at du skriver at det er fedt for os - det er det virkelig også.

Men gud hvor vi møder mange - ej i er sku da ikke rigtig kloge osv. Og det er bare så øv - når det hele virkelig er gennemtænkt og overvejet og det er da ikke usædvanligt at en familie har 2 biler - vi er to voksne og lige om lidt med 3 hjemmeboende børn og en bonusbarn hver 2. weekend - samt en mand der arbejder man-tor fra 0600-1800 ( kører kl 0500 og er hjemme 1900). Så synes ikke det er overdrevet luksus:0)

Men tusind tak for din dejlige kommentar:0

Anmeld

8. april 2011

Valle81

Rosa skriver:

FEDT!!!! Får man en prøvetur hvis man består sin køreprøve, så? 

Helt klart:0)

Anmeld

8. april 2011

bøgelund

Valle81 skriver:

Tjah så har vi kigget, prøvet og forhandlet:0)

Har i dag solgt vores Daewoo og fået vores Renualt Cliop Stationcar,( som bliver min bil) med hjem,og næste fredag skal vi hente vores Twingo - så er den klar gjort:0)

Helt sygt - købe to biler på en dag - meget syret fornemmelse - men smatidig også en lettelse - to biler til samme pris af hvad den gamle koster os at have månedligt, samtidig med at vi kommer til at spare en masse penge på benzin:0)

Er helt i hopla og står bare og kigger ud af vinduet - og tænker - nej det er ikke sandt - men det er det. Nu slipper jeg fra næste fredag for at køre i bus to til tre gange om dagen - altid at kun at kunne handle i etaper eller kun handle i weekender osv.

JEG ER SÅ GLAD:0)

Og så lige et par billeder af de to skønne biler:0

Knus og fantastisk weekend til JEr:0

nice.. Tillykke med dem..

vi har altså os to biler.. vi har lige købt en helt ny til mig.. og så har kæresten en ældre en.. det giver meget mere frihed for begge parter. og syns ikke det er helt unormalt idag..

så nyd det... tillykke igen 

Anmeld

8. april 2011

Aves.

Valle81 skriver:

Tjah så har vi kigget, prøvet og forhandlet:0)

Har i dag solgt vores Daewoo og fået vores Renualt Cliop Stationcar,( som bliver min bil) med hjem,og næste fredag skal vi hente vores Twingo - så er den klar gjort:0)

Helt sygt - købe to biler på en dag - meget syret fornemmelse - men smatidig også en lettelse - to biler til samme pris af hvad den gamle koster os at have månedligt, samtidig med at vi kommer til at spare en masse penge på benzin:0)

Er helt i hopla og står bare og kigger ud af vinduet - og tænker - nej det er ikke sandt - men det er det. Nu slipper jeg fra næste fredag for at køre i bus to til tre gange om dagen - altid at kun at kunne handle i etaper eller kun handle i weekender osv.

JEG ER SÅ GLAD:0)

Og så lige et par billeder af de to skønne biler:0

Knus og fantastisk weekend til JEr:0

Ihhh..tillykke....dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.