Så købte vi sku lige to biler:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Valle81

Tjah så har vi kigget, prøvet og forhandlet:0)

Har i dag solgt vores Daewoo og fået vores Renualt Cliop Stationcar,( som bliver min bil) med hjem,og næste fredag skal vi hente vores Twingo - så er den klar gjort:0)

Helt sygt - købe to biler på en dag - meget syret fornemmelse - men smatidig også en lettelse - to biler til samme pris af hvad den gamle koster os at have månedligt, samtidig med at vi kommer til at spare en masse penge på benzin:0)

Er helt i hopla og står bare og kigger ud af vinduet - og tænker - nej det er ikke sandt - men det er det. Nu slipper jeg fra næste fredag for at køre i bus to til tre gange om dagen - altid at kun at kunne handle i etaper eller kun handle i weekender osv.

JEG ER SÅ GLAD:0)

Og så lige et par billeder af de to skønne biler:0

Knus og fantastisk weekend til JEr:0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Laulund87

Hvor fedt for jer søde!

Vi har også lige fået ny bil. Den er så købt brugt, men den er stadig ny for mig Det er så fedt med ny bil

Anmeld

8. april 2011

Valle81

Laulund87 skriver:

Hvor fedt for jer søde!

Vi har også lige fået ny bil. Den er så købt brugt, men den er stadig ny for mig Det er så fedt med ny bil

Taaaaaaak og tillykke til Jer også:0)

Det er så fedt og man bliver bare så underligt lalleglad.

Det er min første bil - jeg har aldrig købt bil før og synes det er så syret.

Det var også lidt vemodigt at skulle sig af med Daewoo'en, den har Kenny haft i 6 år og der er kørt mange ture iden - men den stod for at skulle have skiftet og ordnet så mange ting at det var bedre at skifte ud:0)

Og for to biler i afdrag,forsikringerog vægt afgift skal vi af med 300 kr mere om måneden:0) Og så skal der først ske noget med dem begge når de skal til service efter 2 år eller 30. 000 km:0)

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Har i dag solgt vores Daewoo og fået vores Renualt Cliop Stationcar,( som bliver min bil) med hjem,og næste fredag skal vi hente vores Twingo - så er den klar gjort:0)

Helt sygt - købe to biler på en dag - meget syret fornemmelse - men smatidig også en lettelse - to biler til samme pris af hvad den gamle koster os at have månedligt, samtidig med at vi kommer til at spare en masse penge på benzin:0)

Er helt i hopla og står bare og kigger ud af vinduet - og tænker - nej det er ikke sandt - men det er det. Nu slipper jeg fra næste fredag for at køre i bus to til tre gange om dagen - altid at kun at kunne handle i etaper eller kun handle i weekender osv.

TILLYKKE med Jeres nye lækre biler.... 

Anmeld

8. april 2011

twinboys

Stort tillykke

Anmeld

8. april 2011

Brams

Valle81 skriver:

Tillykke tillykke

Anmeld

8. april 2011

Den lykkelige

Ejjjjj hvor fedt for jer!!! Tillykke med det..  

Anmeld

8. april 2011

Rosa

FEDT!!!! Får man en prøvetur hvis man består sin køreprøve, så? 

Anmeld

8. april 2011

Valle81

MoarJ skriver:

TILLYKKE med Jeres nye lækre biler.... 

Taaaaaaaaaaaaaaak søde:0

Anmeld

8. april 2011

Valle81

twinboys skriver:

Stort tillykke

Tusind tak:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.