Kunne i finde på!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Helt ærlig, Pia....så mener jeg faktisk IKKE at det er pjækkedage. Hvis man er sløj og kvæstet, så er det da mest fair at holde fri end at påvirke andre mennesker nagativt...og især når man arbejder med andre mennesker, så er det da vigtigt at kunne stå inde for sig selv og ikke have en negativ indvirkning.
Så er det du skriver pjæk, jamen så pjækker jeg da også ind imellem, men tilgengæld har jeg det ikke skidt med det...
Knus Eva..

Jamen så pjækker jeg ikke 76.gif - for kunne kun finde på det hvis det hele er ved at blive for meget - du ved.... - Men jeg kan nok ikke sætte ord på min "sygdom" når jeg så tager denne her pjækkedag - kunne heller ikke finde på at lyve...

Siger bare når jeg ringer, jeg er ikke på toppen så tager en sygedag, så ja Eva du har nok ret, det kan vel i bund og grund ikke kaldes en pjækkedag...

Knus fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

Nadi

Jeg tror det er meget sundt at trække stikket ud engang imellem, hvis man synes det hele er ved at koge over. Men man skal i udnytte det, for så er det at det ikke er fair overfor sine kollegaer. Ellers kan jeg ikke se det store problem i at ta en fridag hvis man virkelig trænger til det. Hellere ta en fridag end at gå ned med stress.

-Nadia

Anmeld

27. oktober 2008

Mathilde

Jeg går i skole, så det er kun mig selv det går ud over hvis jeg pjækker. Jeg har én gang "pjækket". Jeg havde flyttet og var i søvnmangel, så jeg pjækkede 3 timer en fredag... Men ellers har jeg vist ikke pjækket. Er endda taget afsted med lungebetændelse....

Anmeld

27. oktober 2008

Lullaby

Pt så pjækker jeg meget men det er også fordi Yazmin ikke sover særlig godt om natten og fordi jeg går i skole så går det kun udover mig selv. Men jeg vil da mene, at når jeg starter på arbejdsmarkedet vil jeg ikke kunne få mig selv til da jeg ikke vil pålægge mine kollegaer alt mit arbejde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.