Kunne i finde på!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Pjæk!!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.603 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Heidi.

Og tage en "pjækkedag"
Af forskellige årsager tager folk jo pjækkedage, men kunne i finde på det??

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

twinboys

Ville have svaret en sammenhæng mellem den anden sidste og sidste... Det er ikke okay... Men det er heller ikke fair over for kollegaer og ens chef...

Så synes ikke det er okay... Så kan man jo bruge en fridag på det...

Majbritt

Anmeld

23. oktober 2008

Heidi.

twinboys skriver:

Ville have svaret en sammenhæng mellem den anden sidste og sidste... Det er ikke okay... Men det er heller ikke fair over for kollegaer og ens chef...

Så synes ikke det er okay... Så kan man jo bruge en fridag på det...

Majbritt

Det er også en nem løsning ikke?? Men der er mange som gør det, og jeg må indrømme at jeg godt selv kan finde på det, men som regel kun når jeg er på skole, der er det jo kun mig selv det går ud over jo..

Kh Heidi

Anmeld

23. oktober 2008

twinboys

Heidi-Godsk skriver:

Det er også en nem løsning ikke?? Men der er mange som gør det, og jeg må indrømme at jeg godt selv kan finde på det, men som regel kun når jeg er på skole, der er det jo kun mig selv det går ud over jo..

Kh Heidi

Hi hi jeg er nok for opdragen...

Anmeld

23. oktober 2008

Christinahr

Jeg jeg ved ikke lige hvoad jeg skal svare.

For fra min skole kan jeg godt finde på at tage en pjækkedag, men fra et arbejde hvor folk er afhængige af mig kune jeg aldrig drømme om det.

Anmeld

23. oktober 2008

Fam. Madsen

nej... for det er ikke faire over for ens kollegaer

Anmeld

23. oktober 2008

Heidi B

Må indrømme at jeg har gjort det to gange siden jeg kom tilbage fra barsel.... På 2 nattevagter... Altså ikke i træk, men med flere måneders mellemrum... Men det er ikke noget jeg er særlig stolt af!!!

Anmeld

23. oktober 2008

Pia.

Hånden på hjertet - JA det kunne jeg sagtens... men kunne godt tænke mig at blande de løsninger der var...

Ja jeg har taget en pjækkedag i ny og næ, men ikke uden dårlig samvittighed over for mine kollegaer, men ind imellem brænder det hele bare på og så er man så tung i hovedet af træthed at jeg vælger at sige at jeg ikke burde passe børn i dag, men sikkert godt kunne....

Så ja en pjækdag er det blevet til og det mener jeg helt ærligt også der skal være plads til - så længe det ikke sker flere gange om året ....

Vi er jo kun mennesker 76.gif

Knus Pia.

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Hånden på hjertet - JA det kunne jeg sagtens... men kunne godt tænke mig at blande de løsninger der var...

Ja jeg har taget en pjækkedag i ny og næ, men ikke uden dårlig samvittighed over for mine kollegaer, men ind imellem brænder det hele bare på og så er man så tung i hovedet af træthed at jeg vælger at sige at jeg ikke burde passe børn i dag, men sikkert godt kunne....

Så ja en pjækdag er det blevet til og det mener jeg helt ærligt også der skal være plads til - så længe det ikke sker flere gange om året ....

Vi er jo kun mennesker 76.gif

Knus Pia.

Helt ærlig, Pia....så mener jeg faktisk IKKE at det er pjækkedage. Hvis man er sløj og kvæstet, så er det da mest fair at holde fri end at påvirke andre mennesker nagativt...og især når man arbejder med andre mennesker, så er det da vigtigt at kunne stå inde for sig selv og ikke have en negativ indvirkning.
Så er det du skriver pjæk, jamen så pjækker jeg da også ind imellem, men tilgengæld har jeg det ikke skidt med det...
Knus Eva..

Anmeld

23. oktober 2008

fam.4xc

Nej det er ik fair over for mine kollegaer der oven i deres egne beboere så også skal ta mine... og det er heller ik fair over for mine beboere... nu skal jeg kun ha 30 timer og har en ugenlig fridag så mon ik jeg klare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.