Tid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Første test min mand fik var nedsat. Så lavede de en ny og den var fin. Da jeg blev insemineret sidste gang var der 29mil. Der skal være mindst 3. Så det var super fint. Så det kan sagtens forbedres:0)Ja det gode ved iui er at man kan prøve i hver cyklus. Ingen vente tid og regulering.

Præcis.. TAK Det var rart at høre.. Så må vi bare vente og se..

Ja, det jo det med IUI, så kan vi HVER mdr, og det vel ikke det dyreste. Kan se Skive tager 1200 pr gang + medicin - hvad har i givet for medicin pr gang? Altså de piller du skal have og to sprøjter ca..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Ja, vores er desværre ikke den mest motiverende læsning. Det var laaang proces.

Vi fik sendt henvisning fra min gynækolog 1. februar. Vi fik en tid til forsamtale 26. maj! Da fik vi svaret, at min kærestes sædkvalitet er stærkt nedsat, og at vi skulle igennem ICSI. Da sædkvaliteten er stærkt nedsat skulle de lave ekstra blodprøver. Dem ventede vi svar på.. De kom efter ca 4 uger. De kom tilbage med svaret at kæresten er rask bærer af genet for cystisk fibrose. Derfor skulle jeg også have taget blodprøver, og da klinikken gik på 3 ugers sommerferie var der 6 ugers ventetid på svaret. De var heldigvis fine, og jeg er ikke bærer af genet.

Vi ventede derfor på min mens, og startede derefter op på nedregulering på 21. cyklusdag (mener jeg) som faldt 25. august... Alt i alt ventede vi fra 1. februar til 25. august inden vi kom igang!! Det gjorde projekt baby 2½ år "gammelt" inden vi fik en hjælpende hånd!

Miraklet ville dog at jeg blev gravid i første ICSI forsøg, og vi venter vores barn omkring sankt hans

Tillykke med det.

ja, det jo lang tid at vente også alligevel, så er det jo sådan det er Heldigvis resultat i 1 forsøg, håber vi er lige så heldige..

Anmeld

10. april 2011

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Præcis.. TAK Det var rart at høre.. Så må vi bare vente og se..

Ja, det jo det med IUI, så kan vi HVER mdr, og det vel ikke det dyreste. Kan se Skive tager 1200 pr gang + medicin - hvad har i givet for medicin pr gang? Altså de piller du skal have og to sprøjter ca..

Første gang tog jeg fem pergotime piller og en ÆL sprøjte og det kostede ca 600krAnden gang tog jeg tre gonal f sprøjter og en ÆL sprøjte og det kostede vist omkring 1500krSå var lidt forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.