p-pille stop hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Mischa

MoarJ skriver:

Det kan ikke lade sig gøre at de er ude efter 1½ dag - Det nægter jeg at tro... Min læge sagde til mig at jeg hvert fald skulle give det 1 måned, før det var ude af kroppen.... 

ja... netop. så jeg spurgte min lægen og jeg skulle stoppe med dem en måned før eller om jeg bare skulle tage dem til sidste mens. nej neeej nej de er ude efter 1½ dag... RIGHT,,.,,....

er bare bange for at min mens så bliver uregelmæssig hvis jeg stopper den måned før... selvom det aldrig er sket før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

B&J

Jeg var på mine p-piller i 8år også smed jeg mine da min sidste pak stoppede også med 3mdr ureglmessigt (staves) mens blev jeg gravid

men hvor længe virkningen er i kroppen ved jeg desværre ikke

Anmeld

8. april 2011

Mischa

B&J skriver:

Jeg var på mine p-piller i 8år også smed jeg mine da min sidste pak stoppede også med 3mdr ureglmessigt (staves) mens blev jeg gravid

men hvor længe virkningen er i kroppen ved jeg desværre ikke

det er nemlig det jeg er bange for. min mand skal udsendes til Afghanistan til august så vi får knap 2 måneder til at nå det i  for at jeg ikke skal føde mens han er udsendt. så jeg skal bare ikke gå med uregelmæssig menstruation

plejer nemlig at blive gravid meget hurtigt og lige efter p-pille stop. så det var det jeg satsede på...

Anmeld

8. april 2011

B&J

MischaKuhr skriver:

det er nemlig det jeg er bange for. min mand skal udsendes til Afghanistan til august så vi får knap 2 måneder til at nå det i  for at jeg ikke skal føde mens han er udsendt. så jeg skal bare ikke gå med uregelmæssig menstruation

plejer nemlig at blive gravid meget hurtigt og lige efter p-pille stop. så det var det jeg satsede på...

Ja så er det ikke godt nej... tænk hvis jeg bliver lige så hurtigt gravid næste gang det må jeg jo finde ud af til den tid

Anmeld

8. april 2011

Mischa

B&J skriver:

Ja så er det ikke godt nej... tænk hvis jeg bliver lige så hurtigt gravid næste gang det må jeg jo finde ud af til den tid

hehehe. ja det er skønt når det går så nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.