p-pille stop hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Mischa

Min menstruation har aldig været uregelmæssig, men jeg er bange for at det ændre sig når jeg stopper med p-piller i maj måned. ville gerne stoppe en måned før jeg ville prøve at blive gravid igen.

Min mand skal udsendes til august og ville gerne blive gravid lige inden... nu er jeg bare itvivl om hvornår jeg skal stoppe med pillerne.

første gange blev jeg gravid lige efter jeg stoppede med p-pillerne.

men kan ikke lide tanken om at det måske ikke er ude af kroppen når jeg bliver gravid igen osv osv... men det er jo nemmest at tage dem til sidste menstruation... hvornår stoppede i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Mischa

var ved lægen i dag og spurgte ham lige nu jeg var der. og han sagde at p-pillerne var ude af kroppen efter 1½ dag......

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

MischaKuhr skriver:

var ved lægen i dag og spurgte ham lige nu jeg var der. og han sagde at p-pillerne var ude af kroppen efter 1½ dag......

1½ dag - Det var godt nok hurtigt... 

Anmeld

8. april 2011

Mischa

MoarJ skriver:

1½ dag - Det var godt nok hurtigt... 

Ja det synes jeg godt nok osse.... kan næsten ikke passe...

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

MischaKuhr skriver:

Har hvert fald svært ved at tro på det... 

Anmeld

8. april 2011

Frøken J.

MischaKuhr skriver:

Men så igen, det kan det jo godt. Det er jo derfor man risikerer at blive gravid, hvis man glemmer en pille. Fordi de hurtigt er ude af systemet igen

Anmeld

8. april 2011

Mischa

Secrets skriver:

Men så igen, det kan det jo godt. Det er jo derfor man risikerer at blive gravid, hvis man glemmer en pille. Fordi de hurtigt er ude af systemet igen

Det er rigtigt nok... men er der ikke rester i kroppen? ved det ikke...

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

MischaKuhr skriver:

Det er rigtigt nok... men er der ikke rester i kroppen? ved det ikke...

Jeg er ret sikker på der er rester, hormoner osv i kroppen, tror ikke de bare sådan lige er ude af kroppen sådan vupti... 

Anmeld

8. april 2011

Mischa

MoarJ skriver:

Jeg er ret sikker på der er rester, hormoner osv i kroppen, tror ikke de bare sådan lige er ude af kroppen sådan vupti... 

Uden stop har jeg taget p-piller i 7 år. så holdte jeg 1½ års pause. og er nu på dem igen til juni. Hvordan skulle der ikke være rester af hormonoer... i kroppen efter så mange år... kan ikke passe at det er ude efter 1½ DAG...

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

MischaKuhr skriver:

Uden stop har jeg taget p-piller i 7 år. så holdte jeg 1½ års pause. og er nu på dem igen til juni. Hvordan skulle der ikke være rester af hormonoer... i kroppen efter så mange år... kan ikke passe at det er ude efter 1½ DAG...

Det kan ikke lade sig gøre at de er ude efter 1½ dag - Det nægter jeg at tro... Min læge sagde til mig at jeg hvert fald skulle give det 1 måned, før det var ude af kroppen.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.