Jeg er bange :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Kan jeg godt forstå!  Men mon ikke det også bare er din krop der forandre sig nu, hvor du bliver større og større...? Det tror jeg.. Kroppe reagerer jo meget forskelligt på graviditet.... Jeg har selv været så "heldig" at få en blodprop i benet, som jeg tager medicin for hver dag nu.... og så har jeg fået ret ondt i bækkenet her de sidste par uger, fordi mine bruskskiver giver sig dernede, og mit bækken derfor bliver blødt - det sagde lægen var helt normalt, når man kom tættere og tættere på fødslen - det hele skal jo kunne udvide sig til den tid...

Jo, det er det nok. For jeg kan jo også mærke på ligamentsmerterne og se på maven, at det begynder at tage fart nu med vokseriet. Men det er altid rart lige at blive efterset, især fordi jeg hverken skal til jordemoder eller scanning eller noget som helst før om en måned, så det er meget rart lige at blive hørt på.. Så nu må jeg se, om lægen ringer, eller om jeg skal derned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

mika.F

Anonym skriver:

Håber mit heller ikke er noget så! Men det kunne da være meget rart lige at blive checket efter, så man ikke gik og var bange i hvert fald :/

du kan jo altid prøve at få din læge til at sende dig til en scanning for at være på den sikre side.. min læge mærkede på mig da jeg fortalte hende hvordan jeg havde det, og selvom hun ikke kunne finde noget unormalt, så sendte hun mig alligevel til scanning samme dag for at jeg kunne blive forsikret i at den lille var helt som den skulle være.. og så fik vi enda afvide derude at det var en lille mand der ligger derinde, så det udviskede jo bare alle bekymringer!   ^^ hihi

håber på det bedste for dig!

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

mika.F skriver:

du kan jo altid prøve at få din læge til at sende dig til en scanning for at være på den sikre side.. min læge mærkede på mig da jeg fortalte hende hvordan jeg havde det, og selvom hun ikke kunne finde noget unormalt, så sendte hun mig alligevel til scanning samme dag for at jeg kunne blive forsikret i at den lille var helt som den skulle være.. og så fik vi enda afvide derude at det var en lille mand der ligger derinde, så det udviskede jo bare alle bekymringer!   ^^ hihi

håber på det bedste for dig!

Ih hvor spændende! Jeg tror ikke jeg vil "presse citronen", hvis jeg kommer til lægen og han siger alt er ok. Men nu må vi se, om jeg overhovedet kommer afsted, eller om han bare ringer i stedet. Har jo fået en tid der hvor de faktisk lukker, der er sku pænt gjort! Fordi de ikke havde flere ledige tider

Anmeld

8. april 2011

mika.F

Anonym skriver:

Ih hvor spændende! Jeg tror ikke jeg vil "presse citronen", hvis jeg kommer til lægen og han siger alt er ok. Men nu må vi se, om jeg overhovedet kommer afsted, eller om han bare ringer i stedet. Har jo fået en tid der hvor de faktisk lukker, der er sku pænt gjort! Fordi de ikke havde flere ledige tider

arj,  det er sgu os pænt gjort af dem at de så tager dig ind selvom de lukker!for det!

lykke til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.