Har haft skrevet lidt herinde de sidste dage.. Men jeg er i starten af 2. trimester og er begyndt at få plukveer. De er ikke regelmæssige, men kommer alligevel en del gange om dagen, og det på trods af en meget afslappende hverdag, hvor jeg ikke stresser og mest sidder stille. På samme tid er jeg begyndt at få ondt sådan nederst i maven. Det er svært at forklare, men sådan under hvor maven buler ud, allerøverst i "trekanten" måske lidt over det. Hvor jeg føler det som om jeg skal gå og holde på det nogen gange, fordi det er sådan en ubehagelig trykkende smerte. Svært at forklare, det er ikke sådan jeg vrider mig i smerte, men som sagt en ubehagelig trykkende smerte, som gør at jeg får meget kvalme. SOm jeg ellers var sluppet af med. Det er ikke ligamentsmerter, de føles ikke sådan. Og når jeg hoster, så strækker det meget i mine ledbånd, så jeg får stærke smerter..
Nu har jeg så ringet til lægen, og enten ringer han for at snakke med mig, og hvis ikke har jeg en tid kl. 15... Og jeg er pisse bange for, at der er noget galt, og hvad det kan være! Er der nogen der har prøvet det samme, og lyder alle mine symptomer bekymrende? Er bange for at fortælle min kæreste jeg skal til lægen, for han går SÅ hurtigt i total panik, der skal intet til, og det gør det jo ikke ligefrem nemmere..
Anmeld