en knude :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Caroline86

ventetid er FORFÆRDELIG... særligt når man går rundt og venter på et så vigtigt svar!

Jeg kan huske da vi ventede på Lauras biopsi svar i julen... det er simpelthen ulideligt og vi havde ikke nær så lang ventetid som Jer!

Jeg vil blot sende dig et KÆMPE kram og en masse positiv tanker! Jeg håber at tvivlen kommer Jer til gode og at det viser sig at være harmløst!!

Knus Caroline!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

smutti1975

bare lige et kæææææææææææææææmpe kram til dig !!!

Anmeld

11. april 2011

MarieMor

Caroline86 skriver:

ventetid er FORFÆRDELIG... særligt når man går rundt og venter på et så vigtigt svar!

Jeg kan huske da vi ventede på Lauras biopsi svar i julen... det er simpelthen ulideligt og vi havde ikke nær så lang ventetid som Jer!

Jeg vil blot sende dig et KÆMPE kram og en masse positiv tanker! Jeg håber at tvivlen kommer Jer til gode og at det viser sig at være harmløst!!

Knus Caroline!

tuusind tak !! heldigvis har de hele tiden sagt at det ikke er noget farligt , men så igen har de sagt så meget :/

Anmeld

11. april 2011

Caroline86

MarieMor skriver:

tuusind tak !! heldigvis har de hele tiden sagt at det ikke er noget farligt , men så igen har de sagt så meget :/

og det skal du selvfølgelig blive ved med at tænke "det er IKKE noget farligt" Men tankerne drøner jo alligevel rundt og det kan jeg godt forstå!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.