Ynk - ynk og ynk...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

CmarianN

quar20 skriver:

Ja undskyld piger men nu blir jeg simpelthen nød til at ynke lidt - så undskylder på forhånd..!!

Siden lillebror Liam blev født ( 16 november ) - ja så har min lille familie været syg on/off siden..!! - Tino er endnu engang syg med opkast helt vildt..

Jeg føler virkelig vi har en sort sky hængende over os, enten er Tino, Liam eller jeg syg..!! HELE TIDEN..!! Føler mig så magtesløs..!!

Vi spiser både sundt, får vitaminer hele banden, og alle de ting der er godt for kroppen men alligevel skal vi uge efter uge være syge enten alle sammen på en gang eller en ad gangen..!!

For at være helt ærlig så har jeg bare lyst til at smide håndklædet i ringen og siger - pas mine børn NU, jeg trænger til søvn - altså mere end 4 timer i døgnet..!! Jeg trænger til at blive ordenlig rask og få overskud i hverdagen igen..!! Jeg trænger inderligt til at være sammen med andre mennesker og børn  men det sku lidt svært når vi altid er syge..

Rasmus har sovet 3 timer i nat - og jeg har sovet 1 lille time i nat - 1 skide time og jeg er fuldstændig færdig..!! Jeg kan simpelthen ikke mere .- men hvad gør Rasmus..!! Han blir hjemme fra job fordi HAN ikke har sovet også går han ind og sover nu?!.. Så nu sidder jeg med to børn.. Liam der har ondt i maven og græder og skriger..! Og Tino som koster op ud over det hele og KUN vil have mor og absolut ikke vil dele mig..!!

Føler mig som verdens dårligste mor fordi jeg ikke har overskud til at ligge på gulvet med Liam som jeg plejer og træne, og lege..!! Føler mig som verdens dårligste mor fordi jeg ikke kan være der 100procent for Tino som han ønsker og har brug for..!!

Jeg prøver inderligt at holde mit humør oppe, prøver at få begge børn til at føle at JEG er der FOR DEM BEGGE - men føler mig som et 0...

Undskyld et total ynk og brok indlæg - aner ikke hvad jeg vil med det, syntes bare det var rart at få skrevet ned..! !

Øv hvor jeg syntes det er hårdt og træls nu..!!

Så får du da lige en med på vejen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

quar20

Hold nu K**T hvor er i søde - tænk sig at i tager så godt imod mit total dårlige latterlige brok indlæg...!!

Tak fordi i er SÅ søde alle sammen...!!

Gik grædende ind til Rasmus og fortalte ham at hvis han ikke stod op NU og ikke om 5min - så måtte jeg ringe efter hjælp for nu ku jeg simpelthen ikke klarer mere - jeg havde brug for søvn og ro så jeg selv lige kunne komme op på dupperne igen..!!

Manden var total forvirret og syntes det var total onfair at JEG sku sove nu når drengene var syge

Jep efter den bemærkning røg der lige nogle gloser som jeg nok ikke skulle ha sagt for Tino så skøn som han er efterlignede mor og sagde strakt OT ( Idiot ) - FUCK og sidst men ikke mindst røg ordenet ØV ( røv ) ud af munden på ham..  ØV altså..!!

Han har heldigvis ikke nævnt det siden - så håber han har glemt orderne godt væk, sådan de ikke kommer til at indgå i hans sprog fremover Eller forløblig

Nå men jeg tog Liam med ind også sov vi 2 timer - var total smadret da vi vågnede og da jeg så vågnede ville Tino sove, total egoistisk var jeg - gav Liam Rasmus også sagde jeg putter med Tino nu..!! FÆRDIG BUM...!!

Så fik hele 4 timers søvn og det var lige hvad jeg har haft brug for - for nu jeg frisk, stadig lidt træt - men frisk i hovedet..!!

Nu vil jeg gå ud og bade Tinobassen han trænger til et gevaldigt bad ovenpå de skyllere vi har haft herhjemme i nogle dage nu..!!

Go aften piger og TAK

Anmeld

8. april 2011

Tulle28

Arhmen altså! Hvad er det med de MÆND?!! Ind og væk ham, han må sgu sove når han bliver gammel

Det er sgu så typisk altså! Min kæreste kan sove 8 timer i streg og brokke sig over at han er sååååå træt - mens jeg har været vågen 100 gange fordi der skulle gives en sut, puttes en dyne osv... Grrr

Jeg håber snart det vender lidt, så I alle kan komme ovenpå. Tager I Bio-strath dråber? Det kan hjælpe på immunforsvaret.

Stort

Anmeld

8. april 2011

quar20

Tulle28 skriver:

Arhmen altså! Hvad er det med de MÆND?!! Ind og væk ham, han må sgu sove når han bliver gammel

Det er sgu så typisk altså! Min kæreste kan sove 8 timer i streg og brokke sig over at han er sååååå træt - mens jeg har været vågen 100 gange fordi der skulle gives en sut, puttes en dyne osv... Grrr

Jeg håber snart det vender lidt, så I alle kan komme ovenpå. Tager I Bio-strath dråber? Det kan hjælpe på immunforsvaret.

Stort

Jep den tager vi også..!!

Amen vi er fandme et stort apotek herhjemme med alt det vi har..

Men ja MÆND - Min kan også sige.. ARHHH det er bare SÅ hårdt at vågne når du giver Liam mad, ( altså han vågner når jeg er ude at varme en flaske fordi der blir Liam tit sur..! ) - Også tager jeg ham jo også er han stille - eller han spiser - Men at han vågner de der gange han skal spise i max 2min, det er SÅ hårdt..

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

quar20 skriver:

Hold nu K**T hvor er i søde - tænk sig at i tager så godt imod mit total dårlige latterlige brok indlæg...!!

Tak fordi i er SÅ søde alle sammen...!!

Gik grædende ind til Rasmus og fortalte ham at hvis han ikke stod op NU og ikke om 5min - så måtte jeg ringe efter hjælp for nu ku jeg simpelthen ikke klarer mere - jeg havde brug for søvn og ro så jeg selv lige kunne komme op på dupperne igen..!!

Manden var total forvirret og syntes det var total onfair at JEG sku sove nu når drengene var syge

Jep efter den bemærkning røg der lige nogle gloser som jeg nok ikke skulle ha sagt for Tino så skøn som han er efterlignede mor og sagde strakt OT ( Idiot ) - FUCK og sidst men ikke mindst røg ordenet ØV ( røv ) ud af munden på ham..  ØV altså..!!

Han har heldigvis ikke nævnt det siden - så håber han har glemt orderne godt væk, sådan de ikke kommer til at indgå i hans sprog fremover Eller forløblig

Nå men jeg tog Liam med ind også sov vi 2 timer - var total smadret da vi vågnede og da jeg så vågnede ville Tino sove, total egoistisk var jeg - gav Liam Rasmus også sagde jeg putter med Tino nu..!! FÆRDIG BUM...!!

Så fik hele 4 timers søvn og det var lige hvad jeg har haft brug for - for nu jeg frisk, stadig lidt træt - men frisk i hovedet..!!

Nu vil jeg gå ud og bade Tinobassen han trænger til et gevaldigt bad ovenpå de skyllere vi har haft herhjemme i nogle dage nu..!!

Go aften piger og TAK

Godt at du, trods alt fik noget søvn!

Anmeld

8. april 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Godt at du, trods alt fik noget søvn!

Det kan du tro jeg gjorde søde..!!

Og kæft en muggen mand jeg har mig nu men det rager mig..

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

quar20 skriver:

Det kan du tro jeg gjorde søde..!!

Og kæft en muggen mand jeg har mig nu men det rager mig..

Ja han må så mugge, det kan ikke være rigtigt at du skal tage hele slæbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.