Ynk - ynk og ynk...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. april 2011

quar20

Ja undskyld piger men nu blir jeg simpelthen nød til at ynke lidt - så undskylder på forhånd..!!

Siden lillebror Liam blev født ( 16 november ) - ja så har min lille familie været syg on/off siden..!! - Tino er endnu engang syg med opkast helt vildt..

Jeg føler virkelig vi har en sort sky hængende over os, enten er Tino, Liam eller jeg syg..!! HELE TIDEN..!! Føler mig så magtesløs..!!

Vi spiser både sundt, får vitaminer hele banden, og alle de ting der er godt for kroppen men alligevel skal vi uge efter uge være syge enten alle sammen på en gang eller en ad gangen..!!

For at være helt ærlig så har jeg bare lyst til at smide håndklædet i ringen og siger - pas mine børn NU, jeg trænger til søvn - altså mere end 4 timer i døgnet..!! Jeg trænger til at blive ordenlig rask og få overskud i hverdagen igen..!! Jeg trænger inderligt til at være sammen med andre mennesker og børn  men det sku lidt svært når vi altid er syge..

Rasmus har sovet 3 timer i nat - og jeg har sovet 1 lille time i nat - 1 skide time og jeg er fuldstændig færdig..!! Jeg kan simpelthen ikke mere .- men hvad gør Rasmus..!! Han blir hjemme fra job fordi HAN ikke har sovet også går han ind og sover nu?!.. Så nu sidder jeg med to børn.. Liam der har ondt i maven og græder og skriger..! Og Tino som koster op ud over det hele og KUN vil have mor og absolut ikke vil dele mig..!!

Føler mig som verdens dårligste mor fordi jeg ikke har overskud til at ligge på gulvet med Liam som jeg plejer og træne, og lege..!! Føler mig som verdens dårligste mor fordi jeg ikke kan være der 100procent for Tino som han ønsker og har brug for..!!

Jeg prøver inderligt at holde mit humør oppe, prøver at få begge børn til at føle at JEG er der FOR DEM BEGGE - men føler mig som et 0...

Undskyld et total ynk og brok indlæg - aner ikke hvad jeg vil med det, syntes bare det var rart at få skrevet ned..! !

Øv hvor jeg syntes det er hårdt og træls nu..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Ida.

quar20 skriver:

Ja undskyld piger men nu blir jeg simpelthen nød til at ynke lidt - så undskylder på forhånd..!!

Siden lillebror Liam blev født ( 16 november ) - ja så har min lille familie været syg on/off siden..!! - Tino er endnu engang syg med opkast helt vildt..

Jeg føler virkelig vi har en sort sky hængende over os, enten er Tino, Liam eller jeg syg..!! HELE TIDEN..!! Føler mig så magtesløs..!!

Vi spiser både sundt, får vitaminer hele banden, og alle de ting der er godt for kroppen men alligevel skal vi uge efter uge være syge enten alle sammen på en gang eller en ad gangen..!!

For at være helt ærlig så har jeg bare lyst til at smide håndklædet i ringen og siger - pas mine børn NU, jeg trænger til søvn - altså mere end 4 timer i døgnet..!! Jeg trænger til at blive ordenlig rask og få overskud i hverdagen igen..!! Jeg trænger inderligt til at være sammen med andre mennesker og børn  men det sku lidt svært når vi altid er syge..

Rasmus har sovet 3 timer i nat - og jeg har sovet 1 lille time i nat - 1 skide time og jeg er fuldstændig færdig..!! Jeg kan simpelthen ikke mere .- men hvad gør Rasmus..!! Han blir hjemme fra job fordi HAN ikke har sovet også går han ind og sover nu?!.. Så nu sidder jeg med to børn.. Liam der har ondt i maven og græder og skriger..! Og Tino som koster op ud over det hele og KUN vil have mor og absolut ikke vil dele mig..!!

Føler mig som verdens dårligste mor fordi jeg ikke har overskud til at ligge på gulvet med Liam som jeg plejer og træne, og lege..!! Føler mig som verdens dårligste mor fordi jeg ikke kan være der 100procent for Tino som han ønsker og har brug for..!!

Jeg prøver inderligt at holde mit humør oppe, prøver at få begge børn til at føle at JEG er der FOR DEM BEGGE - men føler mig som et 0...

Undskyld et total ynk og brok indlæg - aner ikke hvad jeg vil med det, syntes bare det var rart at få skrevet ned..! !

Øv hvor jeg syntes det er hårdt og træls nu..!!

Øhhm ind og væk manden!!! NU!!!

God bedring til jer - håber det snart vender, for de der perioder er bare så stjernehårde!

Anmeld

8. april 2011

Holbæktrunten

idamaria83 skriver:

Øhhm ind og væk manden!!! NU!!!

God bedring til jer - håber det snart vender, for de der perioder er bare så stjernehårde!

Anmeld

8. april 2011

CiSo

Åhh søde, kender godt følelsen.  Skynd dig ind og væk ham og sig at du altså har brug for hjælp, fordi du har svært ved at klare det alene lige nu, det er helt okay at man har brug for hjælp nogle gange.. 

God bedring til jer, og håber snart den mørke sky er drevet forbi og at i går imod bedre tider. 

Anmeld

8. april 2011

Magsen

åååååååårh søde !!! STORT  til dig !!! 

Gå dog ind og væk dovendyret !!!! eller sæt drengene op i hans seng, og sig at nu har DU brug for søvn, viiiirkelig brug for det, så må han bare gå tidligt i seng i aften (:

Anmeld

8. april 2011

pussepige

Smider da lige en  til dig.. Håber at i snart er på toppen igen allesammen..

Anmeld

8. april 2011

Fru Nielsen

Åhhh skat.... Håbede sådan i havde haft en rolig nat!

Ind og væg Rasmus.... Hans egotrip må han dælme vente med til en anden dag! Nu er det DIN tur til at slappe af og få sovet ud, og det må han skisme kunne forstå....

Ellers må du pakke tingene og komme her, så skal jeg hjælpe dig med ungerne mens du får sovet.....

Du er nød til at få noget søvn, både for at kunne blive rask, men også for at kunne holde ud.....

Tænker meget på dig og dine to små dejlige drenge...

Anmeld

8. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Hey søde....

Du er absolut ikke en dårlig mor TVÆRTIMOD!!

... manden kan altid sove... Seriøst væg ham det kan ikke passe du skal være på 24-7 og han ikke kan hjælpe til....

Men ikke mist modet ven.... du klarer det skide godt....

Vi er for første raske allesammen her siden vi fik troia hjem sidste sommer... kører på 3. uge nu, så håber det holder...

sender masser af raskhed til dig...

kæmpe kram

Anmeld

8. april 2011

sarahb

Manden må komme ud af sengen og hygge med en af ungerne og dig den anden så de begge får lige hvad de har brug for på sådan en dag...

Han kan ikke Tillade sig at lade dig stå med det hele når han alligevel er blevet hjemme.

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

Okay smukke hør nu her! Du vækker Rasmus nu og så siger du at han må tage sig sammen for du kan ikke klare det alene!

Jeg skrev til dig i går at jeg kommer i løbet af ingen tid og hjælper dig! Du får ikke lov til at blive ved med at sige at du klarer det alene Hører du?

Desuden er du bestemt ikke en dårlig mor fordi du ikke kan ligge på gulvet og lege med Liam, nu holder du altså.

Så nu fik du lige lidt skæld ud, for ingen er altså superwoman og man er nødt til at sige ja tak til hjælp en gang imellem

Så nu hører du altså efter når jeg siger, at du skal sige hvis jeg skal komme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.