Anonym skriver:
Først, jeg skriver ikke dette for at få fordømmende og negative svar tilbage, men simpelthen fordi jeg ikke har nogen at snakke det igennem med her hjemme, og nu fylder det for meget...
(Til dem der genkender mig
)
Jeg er 19 og har en fantastisk kæreste på 33, sammen har vi lige fået en lille datter på ca. en måned.
Jeg elsker min kæreste og ved at han også elsker mig... men, men, men... jeg har fået en eller anden fanatisk tanke om hans ekser... Hvis vi skal have sex, tænker jeg f.eks. han har også stukket "den" op i hende og hende...
og selvfølgelig forsvinder lysten...
Jeg bliver ved med at spørge ham indirekte, om han stadigvæk elsker sine ekser, da jeg ved det alle gangene har det været dem der har droppet ham...
Havde et eller andet sted, forventet at når først vores datter blev født, så ville alle de tanker om ham og ekserne forsvinde... men nu synes jeg næsten de er blevet værre... og jeg gør alt hvad jeg kan for at smide de tanker ud af hovedet...
men det lykkes ikke rigtigt... tror jeg har fået kørt mig selv ind i en ond cirkel, som jeg bare ikke kan komme ud af... (han er venner med sine ekser på face, og har stadigvæk deres mobil nr. det hjælper ikke på min usikkerhed... samt hans vennekreds også er sammen med hans ekser, så jeg vil hele tiden støde ind i dem...)
Jeg tænker også tanker som... Nu er sexen ikke det samme, så gad vide om han nyder det lige så meget som før... (selvom han siger han synes det er lige så godt som før...) og jeg fik et chok over mig selv igår, da det gik op for mig at jeg er klar til at gøre alle de ting jeg HADER for at gøre ham tilfreds i sengen... (man kan vel kalde det er prostituere sig selv.) Spurgte ham enda om jeg skulle arrengere en trekant for ham...
noget jeg normalt ALDRIG kunne drømme om...
Jeg føler mig også tit afvist af ham, f.eks. før jeg fødte vores datter kunne vi stå sammen i badet i timer (selvfølgelig kan vi ikke det nu hvor hun er der
) Men han vil ikke engang stå sammen med mig i 10 min, når hun er faldet i søvn...
Da jeg kun er 19, har jeg ikke selv gjort mig de store erfaringer med sex, og parforhold og har kun været sammen med en før kæresten, så det hjælper ikke på mine tanker om at han har haft mange før mig... (så kan man selvfølgelig sige jeg ikke skulle havde taget en fyr der er 14 år ældre end en selv... og det kan der jo godt være noget rigtigt i... men nu er siturationen bare sådan at jeg elsker ham, og vi har en datter sammen, så det meget forsent at lave om, samt jeg heller ikke vil lave det om, jeg vil bare gerne have de tanker til at forsvinde...)
Det er som om jeg ikke stoler på ham, og bare venter på han går ud og finder en anden... eller går tilbage til en af sine "fantastiske" ekser...
Føler mig så utilstrækkelig... og usexet... jeg har ellers allerede tabt mig fra en str. 95H til en 80G i BH... og træner meget, samt spiser ikke så meget, for at jeg kan blive som før... desværre forsvinder strækmærkerne ikke og mine bryster bliver ikke faste igen... selv kan jeg godt leve med det... men er så bange for at han finder mig frastødene, og utiltalene...
Forstiller mig hver gang vi har sex nu, at han tænker på en anden end mig når vi er sammen...
De her tanker er langsomt men sikkert ved at få mig til at brase sammen... og det ender med de ødelægger vores ellers fantastiske forhold... (kæresten har intet gjort for jeg skal have det sådan her, så den skal han ikke have på sig.
)
Undskyld, havde virkelig brug for at komme af med det hele...