anbefal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

N&J

Stumpen skriver:

De skriver dette   En westernhytte koster i weekenden(når rabatten er fratrukket) 1080,- for 2 nætter(4-6 personer). Men ring til os for at booke 75279040. Hilsen Hvidbjerg Så synes ikke det er vildt dyrt badeland og weelness er incl og du kunn evt. tage en veninde med??

Du skal nok bare lige melde dig ind i gruppen for at kunne booke til den pris... Ved ikke om de tjekker navne, tror det ikke, meeeen...

jeg ville også tænke en hytte på en eller anden campingplads, er der en hoppepude, så er din store dreng i hvert fald aktiveret og det er super hyggeligt

Fanø har også nogle gode muligeder, så er stranden også lige ved og det er rigtig hyggeligt derover.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

sarahb

bette skriver:

tja dagene går uden jeg når at følge med.. du ved.. verdenen omkring mig lever videre hvorimod min egen verden er gået i stå..

trænger bare til at grine sammen med min store dreng.. er så træt af at det råben og skrigen herhjemme. 

Kunne godt forestille mig, det må være så svært og ville aldrig kunne forestille mig hvad i går igennem, men Nej hvor jeg føler med dig
Jeg håber at for hver dag bliver det nemmere at leve og at du en dag kommer derhen hvor det er til at leve med.
Har du en masse omkring dig til at støtte og hjælpe dig?

Anmeld

8. april 2011

bette

sarahb skriver:

Kunne godt forestille mig, det må være så svært og ville aldrig kunne forestille mig hvad i går igennem, men Nej hvor jeg føler med dig
Jeg håber at for hver dag bliver det nemmere at leve og at du en dag kommer derhen hvor det er til at leve med.
Har du en masse omkring dig til at støtte og hjælpe dig?

har heldigvis en god svigerfamilie og nogle helt fantastiske veninder

men det er hårdt og jeg savner ham helt vildt

Anmeld

8. april 2011

bette

Stumpen skriver:

jo i weekenden...

hehe ja okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.