anbefal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Stumpen

bette skriver:

ser bestemt lækkert ud.. jeg tænker bare om det er dyrt?

De skriver dette   En westernhytte koster i weekenden(når rabatten er fratrukket) 1080,- for 2 nætter(4-6 personer). Men ring til os for at booke 75279040. Hilsen Hvidbjerg Så synes ikke det er vildt dyrt badeland og weelness er incl og du kunn evt. tage en veninde med??

Du skal nok bare lige melde dig ind i gruppen for at kunne booke til den pris... Ved ikke om de tjekker navne, tror det ikke, meeeen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

LISBETH:-)

bette skriver:

men kan man godt det alene med to børn??

Ja da! bare man er i børne bassinerne med lavt vand så behøver den store jo ikke hænge på dig, når du også skal holde den lille.

I omklædningsrummet og inde i selve badelandet i billund er der kravlegårde på hjul man kan tage med rundt.

I legelandet kan den store selv kravle op og ned mens du er med den lille i legelandet til de små eller i kan være sammen og kravle rundt.

Jeg var alene i både badeland og legeland da vi var afsted uden problemer.

Anmeld

7. april 2011

bette

sarahb skriver:

Jeg var der engang da jeg var lille men tror det er super hyggeligt.

Håber i finder det perfekte for jer hvor i kan nyde hinanden..
Går dagene bedre...? Jeg har tænkt så meget på jer..

tja dagene går uden jeg når at følge med.. du ved.. verdenen omkring mig lever videre hvorimod min egen verden er gået i stå..

trænger bare til at grine sammen med min store dreng.. er så træt af at det råben og skrigen herhjemme. 

Anmeld

7. april 2011

bette

Stumpen skriver:

De skriver dette   En westernhytte koster i weekenden(når rabatten er fratrukket) 1080,- for 2 nætter(4-6 personer). Men ring til os for at booke 75279040. Hilsen Hvidbjerg Så synes ikke det er vildt dyrt badeland og weelness er incl og du kunn evt. tage en veninde med??

Du skal nok bare lige melde dig ind i gruppen for at kunne booke til den pris... Ved ikke om de tjekker navne, tror det ikke, meeeen...

okay ej det var da slet ikke så galt.. 

men er det så ikke et bestemt tidspunkt?

Anmeld

7. april 2011

bette

lisbeth2910 skriver:

Ja da! bare man er i børne bassinerne med lavt vand så behøver den store jo ikke hænge på dig, når du også skal holde den lille.

I omklædningsrummet og inde i selve badelandet i billund er der kravlegårde på hjul man kan tage med rundt.

I legelandet kan den store selv kravle op og ned mens du er med den lille i legelandet til de små eller i kan være sammen og kravle rundt.

Jeg var alene i både badeland og legeland da vi var afsted uden problemer.

okay puha.. lyder hårdt men måske man skulle kaste sig ud i det.. eller tvangs indlægge en veninde til at tage med :p

Anmeld

7. april 2011

bette skriver:

okay puha.. lyder hårdt men måske man skulle kaste sig ud i det.. eller tvangs indlægge en veninde til at tage med :p

Det lyder som en god ide - altså det med veninden. Tja når du er selv med dem er du vel vantil at det er hårdt? Tænker at det her vel ikke er være end hvad du må være vantil til dagligt  Børnene elsker det ihvertfald.

Anmeld

7. april 2011

bette

lisbeth2910 skriver:

Det lyder som en god ide - altså det med veninden. Tja når du er selv med dem er du vel vantil at det er hårdt? Tænker at det her vel ikke er være end hvad du må være vantil til dagligt  Børnene elsker det ihvertfald.

nu er det ik så længe siden deres far gik bort.. så er stadig ved at vende mig til det :p

Anmeld

7. april 2011

bette skriver:

nu er det ik så længe siden deres far gik bort.. så er stadig ved at vende mig til det :p

Undskyld det var jeg ikke klar over!

Så må det være ex. hårdt. Håber i uanset hvad får nogen hyggelige dage!

Anmeld

8. april 2011

Stumpen

bette skriver:

okay ej det var da slet ikke så galt.. 

men er det så ikke et bestemt tidspunkt?

jo i weekenden...

Anmeld

8. april 2011

N&J

sarahb skriver:

Jeg var der engang da jeg var lille men tror det er super hyggeligt.

Håber i finder det perfekte for jer hvor i kan nyde hinanden..
Går dagene bedre...? Jeg har tænkt så meget på jer..

Vi var da der også engang med skolen, var vi ikke allesammen afsted i 7. klasse hvis jeg ikke husker helt forkert, men det var nu også hyggeligt.. 

Jeg har været der tre gange, 2 gange med min familie og 1 gang med skolen og det var super dengang og i dag er det jo bare endnu større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.