Hvor mange IUI forsøg tog det jer at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Miss BananaHammock

MetteT skriver:

Jamen ham fik jeg skam for 3 uger siden.. Så det er rimeligt nyt..

Er ked af at jeg sprang over i køen... Du sku jo allerede ha haft din guldklump inden jeg blev gravid med Christian....

Kæmpe knus.....

Ej, stort tillykke :0) den er godt nok gået min næse forbi :0)Hvordan er det egentlig når man er i behandling med den første kan man sp gå direkte i behandling når man vi ha den næste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

MetteT

Miss BananaHammock skriver:

Ej, stort tillykke :0) den er godt nok gået min næse forbi :0)Hvordan er det egentlig når man er i behandling med den første kan man sp gå direkte i behandling når man vi ha den næste?

Tak ska du ha...

Ja jeg gik bare til lægen og sagde at nu vil vi egentlig godt prøve at få nummer 2 og så henviste hun mig til gynækologen og så var vi igang... Jeg ku dog ikke komme i behandling på et offentlig sted som f.eks skejby og brædstrup da de kun hjælper med den første.. Så det blev hos en privat.. Men da det ikke var en decideret fertilitetsklinik men "bare" en gynækolog, sku jeg ikke selv betale for nummer 2 heller..

Knus

Anmeld

8. april 2011

MetteT

MetteT skriver:

Tak ska du ha...

Ja jeg gik bare til lægen og sagde at nu vil vi egentlig godt prøve at få nummer 2 og så henviste hun mig til gynækologen og så var vi igang... Jeg ku dog ikke komme i behandling på et offentlig sted som f.eks skejby og brædstrup da de kun hjælper med den første.. Så det blev hos en privat.. Men da det ikke var en decideret fertilitetsklinik men "bare" en gynækolog,  sku jeg ikke selv betale for nummer 2 heller..

Knus

Men det er muligvis anerledes nu da jeg jo nåede at komme i behandling inden den nye lov trådte i kraft...

Anmeld

8. april 2011

Miss BananaHammock

MetteT skriver:

Men det er muligvis anerledes nu da jeg jo nåede at komme i behandling inden den nye lov trådte i kraft...

Oki. Men om man sp skal betale til privat eller det offentlige det er jo også underordnet. Det vigtigste er at man kan springe alle de forgæves måneder over :0)

Anmeld

9. april 2011

Lisbeth1985

Hvad betyder biokemisk?Jeg kan mærke en masse i mavsen. Og selvom det sikkert på Ingen måde er tegn så gør det mig rolig. :0)

Det betyder, at man har været kortvarigt gravid..

Anmeld

16. maj 2013

o1Mutte

Ved det er et gammelt emne men håber der er flere der vil svare

Anmeld

16. maj 2013

Miss BananaHammock

o1Mutte skriver:

Ved det er et gammelt emne men håber der er flere der vil svare

Hvis du ikke får svar så kan du evt oprette et nyt indlæg med samme spørgsmål.

Vil lige opdatere på os da jeg dengang var helt ny. Vi fik desværre intet ud af insemineringerne, men ved vores andet reagensglas forsøg blev jeg gravid og har idag en knægt på fem måneder.

for jer!

Anmeld

16. maj 2013

o1Mutte

Hvis du ikke får svar så kan du evt oprette et nyt indlæg med samme spørgsmål.

Vil lige opdatere på os da jeg dengang var helt ny. Vi fik desværre intet ud af insemineringerne, men ved vores andet reagensglas forsøg blev jeg gravid og har idag en knægt på fem måneder.

for jer!

Det er lige så meget afstemningen jeg er interesseret i

Hvad var/er der galt med jer?

Anmeld

17. maj 2013

pussekat

Hey Piger

Nu jeg selv står med begge ben solidt plantet i denne verden og igang med nr. 2 forsøg, så bliver man jo lidt nysgerrig for hvordan statistikken herinde ser ud! 

I må endelig gerne knytte en kommentar til jeres svar. Også hvis I er gået videre til andre behandlingsmetoder, eller har valgt at adoptere istedet. 

Kram herfra!

hejsa
have 2 iui og 2 ivf og 13 icsi førsøg og her være gravid 2 gang og 2 sa og være gravid med en hjemme lave som være en bio og her ikke være gravid siden og her kamp i over 8 år nu så vi tro ikke på det mere
og vi håbet det lykke og vis det ikke lykke må vi liv med det

Anmeld

17. maj 2013

UnderStjernerne

Var så heldig at blive gravid i første forsøg og er nu 13+5  Fik dog hormoner og brugte en anonym sæddonor, så det hjælper jo også på ens chancer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.