Hvor mange IUI forsøg tog det jer at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange forsøg før der var gevinst ved IUI?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.902 visninger
22 svar
2 synes godt om
7. april 2011

Miss BananaHammock

Hey Piger

Nu jeg selv står med begge ben solidt plantet i denne verden og igang med nr. 2 forsøg, så bliver man jo lidt nysgerrig for hvordan statistikken herinde ser ud! 

I må endelig gerne knytte en kommentar til jeres svar. Også hvis I er gået videre til andre behandlingsmetoder, eller har valgt at adoptere istedet. 

Kram herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

juni76

Jeg blev gravid i 2. forsøg. og skal til trykheds scanning på onsdag. så vi for det er som det skal være

Anmeld

8. april 2011

dorthemus

I 1. forsøg

Anmeld

8. april 2011

Lisbeth1985

Vi har været igennem 3 IUI uden gevinst og er nu hoppet over på IVF. Jeg blev biokemisk gravid i vores første IVF-forsøg og vi venter nu på oplægning af vores fryseæg

Jeg håber, at du holder tiden ud til testdag

Anmeld

8. april 2011

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Vi har været igennem 3 IUI uden gevinst og er nu hoppet over på IVF. Jeg blev biokemisk gravid i vores første IVF-forsøg og vi venter nu på oplægning af vores fryseæg

Jeg håber, at du holder tiden ud til testdag

Hvad betyder biokemisk?Jeg kan mærke en masse i mavsen. Og selvom det sikkert på Ingen måde er tegn så gør det mig rolig. :0)

Anmeld

8. april 2011

MetteT

Da vi sku ha Kathrine blev jeg gravid i 3. forsøg og da vi sku ha Christian blev jeg gravid i 1. forsøg...

Håber snart det lykkes for jer... Det må bestemt være jeres tur..

Knus Mette

Anmeld

8. april 2011

FruEllingsen

Vi var så heldige at det lykkedes første gang

Anmeld

8. april 2011

Miss BananaHammock

MetteT skriver:

Da vi sku ha Kathrine blev jeg gravid i 3. forsøg og da vi sku ha Christian blev jeg gravid i 1. forsøg...

Håber snart det lykkes for jer... Det må bestemt være jeres tur..

Knus Mette

Du Mette..... Jeg har da været fuldstændig fraværende... Da vi mødtes på Jensens Bøfhus dengang havde du kun Kathrine?! Jeg er da vidt tabt bag en kampvogn :0/Hvornår fik du nr. 2?Og tak for de søde ord. Håber også det er vores tur nu! Synes vi har stået pænt og ventet i køen uden at overhale eller skubbe andre væk ;0)

Anmeld

8. april 2011

linefun

Her blev vi gravide efter 1. forsøg.

Pøj pøj med 2. gang. for det vil lykkes

Anmeld

8. april 2011

MetteT

Miss BananaHammock skriver:

Du Mette..... Jeg har da været fuldstændig fraværende... Da vi mødtes på Jensens Bøfhus dengang havde du kun Kathrine?! Jeg er da vidt tabt bag en kampvogn :0/Hvornår fik du nr. 2?Og tak for de søde ord. Håber også det er vores tur nu! Synes vi har stået pænt og ventet i køen uden at overhale eller skubbe andre væk ;0)

Jamen ham fik jeg skam for 3 uger siden.. Så det er rimeligt nyt..

Er ked af at jeg sprang over i køen... Du sku jo allerede ha haft din guldklump inden jeg blev gravid med Christian....

Kæmpe knus.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.