4-årig vil sove ved moaaaar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Betina_fra_Als

Christinahr skriver:

Det havde jeg slet ikke læst - det med du vækker hende for at tisse

Det har jeg aldrig hørt før..... Så vil da også gerne høre hvorfor

Hejza,

Jeg vækker Line fordi, hun før har tisset i sengen og blev så ulykkelig, så det er for at undgå dette.

Jeg vil nu forsøge at ændrer proceduren, ved kun at tage hende op før jeg går i seng, og så se om det hjælper.

Kan jo også være at det er et spørgsmål om tryghed hun søger også skal hun da have lov til at sove ved mig, for jeg orker ikke den magt kamp om natten, når jeg selv er så træt efter en lang arbejdsdag.

knus fra Betina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Honningblomst

Betina_fra_Als skriver:

Hejza,

Jeg vækker Line fordi, hun før har tisset i sengen og blev så ulykkelig, så det er for at undgå dette.

Jeg vil nu forsøge at ændrer proceduren, ved kun at tage hende op før jeg går i seng, og så se om det hjælper.

Kan jo også være at det er et spørgsmål om tryghed hun søger også skal hun da have lov til at sove ved mig, for jeg orker ikke den magt kamp om natten, når jeg selv er så træt efter en lang arbejdsdag.

knus fra Betina.

ja hvorfor da gøre det til en kamp.. hun gør det jo ikke for at genere, men kun for at få den tryghed du giver...du så ikke Sigrid Riise i aften showet...???
Knus...

Anmeld

23. oktober 2008

Betina_fra_Als

Eva skriver:

ja hvorfor da gøre det til en kamp.. hun gør det jo ikke for at genere, men kun for at få den tryghed du giver...du så ikke Sigrid Riise i aften showet...???
Knus...

nej det gjorde jeg ikke, på det tidspunkt er jeg ikke færdig til at se tv, men tak for bidraget.

knus fra Betina.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.