Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: OKi...jeg skal se hvad jeg kan gøre
OKi...jeg skal se hvad jeg kan gøre
Lyder godt, tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sommerbarn<3 skriver: Jeg har efter mange overvejelser besluttet mig at skille af med mine to smukke hunkatte. De er søstre og har været sammen altid, derfor sælges de kun sammen til blivende hjem.De er skønne og kærlige, og har vidt forskelig personlighed.Shiva er kat med stort K, en rigtig lille dame, og super musefanger.Channell er den kvindelige udgave af garfield, mad og søvn oh hygge er det hun bedst kan lide.De har været sammen om alt hele deres liv og er pot og pande.Hvis du er interesseret, vil jeg gerne høre lidt om dig. Skriv endelig til mig.Skal føde i juni, og kan mærke allerede nu at jeg ikke har overskud til andet end baby, derfor haster det med et godt nyt hjem til kattedamerne.
Jeg har efter mange overvejelser besluttet mig at skille af med mine to smukke hunkatte.
De er søstre og har været sammen altid, derfor sælges de kun sammen til blivende hjem.De er skønne og kærlige, og har vidt forskelig personlighed.Shiva er kat med stort K, en rigtig lille dame, og super musefanger.Channell er den kvindelige udgave af garfield, mad og søvn oh hygge er det hun bedst kan lide.De har været sammen om alt hele deres liv og er pot og pande.Hvis du er interesseret, vil jeg gerne høre lidt om dig. Skriv endelig til mig.Skal føde i juni, og kan mærke allerede nu at jeg ikke har overskud til andet end baby, derfor haster det med et godt nyt hjem til kattedamerne.
Gud hvor er du tarvelig at sætte sådan 2 lækre tøser til salg... har altid godt kunne tænke mig en rød kat... de er såååååå flotte!! Men har en hund, kat og en baby nu, så må hellere springe fra.....Ville bare sige de er super dejlige at se på
Mor til prinsessen :-) skriver: Gud hvor er du tarvelig at sætte sådan 2 lækre tøser til salg... har altid godt kunne tænke mig en rød kat... de er såååååå flotte!! Men har en hund, kat og en baby nu, så må hellere springe fra.....Ville bare sige de er super dejlige at se på
Tak, jeg synes jo også de er så smukke.
Ja du lyder til at have rigeligt at tage dig af
mth1987 skriver: Det sjældent man ser røde hunkatte Hvor i landet bor du
Det sjældent man ser røde hunkatte Hvor i landet bor du
Ja, det har jeg hørt før Vi bor på fyn.
Hvor er det tarveligt at Jans storebror ikke kan tåle katJeg ville vildt gerne gave dem, men det går desværre ikke
sommerbarn<3 skriver: Tak, jeg synes jo også de er så smukke. Ja du lyder til at have rigeligt at tage dig af
Hvor bor du henne af?? kunne være jeg kendte nogle :-)
Mor til prinsessen :-) skriver: Hvor bor du henne af?? kunne være jeg kendte nogle :-)
På Fyn, mellem Nyborg og Svendborg.
Kruse90 skriver: Hvor er det tarveligt at Jans storebror ikke kan tåle katJeg ville vildt gerne gave dem, men det går desværre ikke
Øv bøv
sommerbarn<3 skriver: På Fyn, mellem Nyborg og Svendborg.
øv det er nok for langt væk.... Håber de får et andet fantastisk hjem :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128