Nogle der vil give kattedamerne et dejligt hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Jeg har efter mange overvejelser besluttet mig at skille af med mine to smukke hunkatte.

De er søstre og har været sammen altid, derfor sælges de kun sammen til blivende hjem.

De er skønne og kærlige, og har vidt forskelig personlighed.
Shiva er kat med stort K, en rigtig lille dame, og super musefanger.
Channell er den kvindelige udgave af garfield, mad og søvn oh hygge er det hun bedst kan lide.

De har været sammen om alt hele deres liv og er pot og pande.

Hvis du er interesseret, vil jeg gerne høre lidt om dig. Skriv endelig til mig.

Skal føde i juni, og kan mærke allerede nu at jeg ikke har overskud til andet end baby, derfor haster det med et godt nyt hjem til kattedamerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
sommerbarn<3 skriver:

Jeg har efter mange overvejelser besluttet mig at komme af med mine to smukke hunkatte.

De er søstre og har været sammen altid, så de skal til samme hjem.

Billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. april 2011

sommerbarn<3

7. april 2011

Sabina

sommerbarn<3 skriver:

Jeg har efter mange overvejelser besluttet mig at skille af med mine to smukke hunkatte.

De er søstre og har været sammen altid, derfor sælges de kun sammen til blivende hjem.

De er skønne og kærlige, og har vidt forskelig personlighed.
Shiva er kat med stort K, en rigtig lille dame, og super musefanger.
Channell er den kvindelige udgave af garfield, mad og søvn oh hygge er det hun bedst kan lide.

De har været sammen om alt hele deres liv og er pot og pande.

Hvis du er interesseret, vil jeg gerne høre lidt om dig. Skriv endelig til mig.

Skal føde i juni, og kan mærke allerede nu at jeg ikke har overskud til andet end baby, derfor haster det med et godt nyt hjem til kattedamerne.

Hvor er de dog bare skønne. Havde kæresten og jeg ikke haft hund, ville vi med glæde adoptere dem

Men håber du finder et dejligt hjem til dem .

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

Arrghhh...hvor ER det bare SÅ tarveligt at vise, sådan nogle dejlige billeder af dem...nu bliver jeg jo misse-skruk

Men som min mandse siger, så har vi rigeligt i de to varyler vi har.
Men hvis du tilføjer mig på FB, så skal jeg hjertes gerne dele et opslag med dig og gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig med at finde en sød familie til dine to skønne misse-piger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. april 2011

sommerbarn<3

Sabina skriver:

Hvor er de dog bare skønne. Havde kæresten og jeg ikke haft hund, ville vi med glæde adoptere dem

Men håber du finder et dejligt hjem til dem .

Tak, ja de er rigtig skønne.

De er vant til hund

Anmeld

7. april 2011

Sabina

sommerbarn<3 skriver:

Tak, ja de er rigtig skønne.

De er vant til hund

Men vores hund er ikke vant til katte :-)

Anmeld

7. april 2011

sommerbarn<3

SussieThyssen skriver:

Arrghhh...hvor ER det bare SÅ tarveligt at vise, sådan nogle dejlige billeder af dem...nu bliver jeg jo misse-skruk

Men som min mandse siger, så har vi rigeligt i de to varyler vi har.
Men hvis du tilføjer mig på FB, så skal jeg hjertes gerne dele et opslag med dig og gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig med at finde en sød familie til dine to skønne misse-piger.

Kærligst
Sussie

Årh vil helst ikke have dem på fb. Det ville være alt for hårdt hvis alle på min venneliste skulle kommentere at jeg skal af med dem.

Mit hjerte bløder over det. Men tusin tak for tilbuddet  Det er rigtig sødt af dig at du vil hjælpe

Anmeld

7. april 2011

sommerbarn<3

Sabina skriver:

Men vores hund er ikke vant til katte :-)

Nej så går det jo nok ikke.

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

sommerbarn<3 skriver:

Årh vil helst ikke have dem på fb. Det ville være alt for hårdt hvis alle på min venneliste skulle kommentere at jeg skal af med dem.

Mit hjerte bløder over det. Men tusin tak for tilbuddet  Det er rigtig sødt af dig at du vil hjælpe

OKi...jeg skal se hvad jeg kan gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.