Jer som først kunne teste positivt sent.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

ZamanogDania

MissGeoh skriver:

Det var heldigt.. Sidder helt og tænker om jeg er en af dem der ikke kan teste positivt før sent..

Det kan godt være. Kroppen reager mærkeligt nogle gang. Håber da du bliver hurtig gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

MissGeoh

ZamanogDania skriver:

Det kan godt være. Kroppen reager mærkeligt nogle gang. Håber da du bliver hurtig gravid

Jeg prøver ikke at blive gravid, da jeg lige er gået fra ham jeg bor sammen med..

Men jeg er gået over tid.. 5-7 dage.. Men hvis den er der, så skal jeg IKKE have en abort pga pcos..

Anmeld

7. april 2011

ZamanogDania

MissGeoh skriver:

Jeg prøver ikke at blive gravid, da jeg lige er gået fra ham jeg bor sammen med..

Men jeg er gået over tid.. 5-7 dage.. Men hvis den er der, så skal jeg IKKE have en abort pga pcos..

Tror du ikke du tænker over om du er gravid osv. Fordi det påvirker menstuationen

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

ZamanogDania skriver:

Tror du ikke du tænker over om du er gravid osv. Fordi det påvirker menstuationen

Jeg ved det ikke.. Mine teste er negative.. :/

Men hvis det ikke er kommet på mandag så kontakter jeg lægen.

Anmeld

7. april 2011

merle2010

jeg er osse gået 8 dage over tid, og testede negativt igår.. synes godt nok det er mærkeligt..sidst jeg var gravid var den meget svagt positiv i uge 5 man kunne kun lige ane den anden streg.. ved ikke hvad der sker for min mens.. den plejer at komme omkring den 1.. og der er stadig ingen tegn på mens...

Anmeld

7. april 2011

signe.

MissGeoh skriver:

Okay, det er jo også lidt over..

Har du en billede af dine tests?

nej desværre ikke.. men de var meget tydelige stregerne og kom efter ca. 15 sek ved begge graviditeter..

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

signe. skriver:

nej desværre ikke.. men de var meget tydelige stregerne og kom efter ca. 15 sek ved begge graviditeter..

Okay det var heldigt..

Det gad jeg godt kunne..

Anmeld

7. april 2011

signe.

MissGeoh skriver:

Okay det var heldigt..

Det gad jeg godt kunne..

ved 1 graviditet sagde lægen også at der stod næsten positiv bøjet i neon, så tydelig var den

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

signe. skriver:

ved 1 graviditet sagde lægen også at der stod næsten positiv bøjet i neon, så tydelig var den

Hehe hvor godt. Det er vildt så stor forskel der er.. Nogen der kan det og andre der ikke kan teste positiv før meget sent og så er den kun meget svag positiv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.