Jer som først kunne teste positivt sent.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

MissGeoh

FruAagaard skriver:

Ja,  det er utroligt

Og træls samtidig, men tænk, så har man ikke spekuleret i de uger, omkring man mister eller andre ting Jeg havde det jo fantastisk

Billede har jeg i hendes babybog, har faktisk kun testen fra lægen, og den er stadig positiv

Ja det er jo selvfølgelig rigtig..

Er det noget du vil vise frem, hvis du kan?

Kunne være spændende at se..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

MissGeoh

SussieThyssen skriver:

Åhhja...jeg hører til dem, der får kvalme, tissetrang og brystspændinger efter den første uge..og så lavede man jo GU per automatik dengang, fordi man kunne se det på livmodermunden og mærke det på livmoderen..og så røg jeg jo også ret hurtigt til scanninger for at få det bekræftet.

Aaah okay.. Ja man kan vel hurtigt finde ud af det når man er så langt henne..

Men det er godt nok vildt..

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

MissGeoh skriver:

Aaah okay.. Ja man kan vel hurtigt finde ud af det når man er så langt henne..

Men det er godt nok vildt..

Jamen 14 dage over tid, kan en dygtig læge såmænd sagtens bekræfte det ved en GU, men lægerne i dag lærer ikke den slags.

Anmeld

7. april 2011

signe.

1 graviditet testede jeg positiv i uge 5, og denne gang i uge 4

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

SussieThyssen skriver:

Jamen 14 dage over tid, kan en dygtig læge såmænd sagtens bekræfte det ved en GU, men lægerne i dag lærer ikke den slags.

Okay, det er lidt vildt.. Så hvis man er 14 dage over og går til læge og ER gravid, så er det ikke engang sikkert at lægen kan se det ved en GU?

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

signe. skriver:

1 graviditet testede jeg positiv i uge 5, og denne gang i uge 4

Okay, det er jo også lidt over..

Har du en billede af dine tests?

Anmeld

7. april 2011

ZamanogDania

MissGeoh skriver:

Hold da fast.. Uge 9.. :O

Fandt du først ud af det der også?

Hvilke syptomer havde du så på graviditet?

Jeg kunne slet ikke mærke noget, jo havde en lille smule kvalme. Men det var en gang. Så tænkte ikke nærmere på det. Havde bare fornemelsen at jeg var gravid. Blev os gravid i forste hug, så det var ikke til at tro min menstuation har altid været mærkeligt. Der var aldrig faste dato. Der kunne går 25 dage eller 2 måneder uden mens.

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

ZamanogDania skriver:

Jeg kunne slet ikke mærke noget, jo havde en lille smule kvalme. Men det var en gang. Så tænkte ikke nærmere på det. Havde bare fornemelsen at jeg var gravid. Blev os gravid i forste hug, så det var ikke til at tro min menstuation har altid været mærkeligt. Der var aldrig faste dato. Der kunne går 25 dage eller 2 måneder uden mens.

Hold da fast.. Så har du godt nok været heldig..

Anmeld

7. april 2011

ZamanogDania

MissGeoh skriver:

Hold da fast.. Så har du godt nok været heldig..

Ja hehehe. Vidste slet ikke om alt mulig ægløsning osv. Det var os godt. Fordi så tænker man alt for meget på at være gravid. Vi besluttet vi skal have et barn, så kom det os.

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

ZamanogDania skriver:

Ja hehehe. Vidste slet ikke om alt mulig ægløsning osv. Det var os godt. Fordi så tænker man alt for meget på at være gravid. Vi besluttet vi skal have et barn, så kom det os.

Det var heldigt.. Sidder helt og tænker om jeg er en af dem der ikke kan teste positivt før sent..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.