Min x skriver min søn som hans søn på fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Sabina

Anonym skriver:

Ja, jeg synes det er virkelig ubehageligt, får det skidt på min søns vegne.

Læste lige nogle af de andre beskeder i tråden. hvis han ikke er hans biologiske (staves) far, så er det da bare at anmelde ham, på facebook. :-)

Og hvis han begynder at te' sig, så er det da bare at vende skulderen til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Læste lige nogle af de andre beskeder i tråden. hvis han ikke er hans biologiske (staves) far, så er det da bare at anmelde ham, på facebook. :-)

Og hvis han begynder at te' sig, så er det da bare at vende skulderen til.

Ja, tænker også det er bedre bare at anmelde ham på fb, så jeg ikke skal kontakte ham...

Anmeld

7. april 2011

Sabina

Anonym skriver:

Ja, tænker også det er bedre bare at anmelde ham på fb, så jeg ikke skal kontakte ham...

Gør det

Kram herfra

Anmeld

7. april 2011

kamtok

Anonym skriver:

Nej, men han føler han har været der så meget og ihh og åhh, Manden er ikke normal og min søn hader ham for det han har budt os.

Så skal du anmelde ham på Facebook.. Du kan klikke på Report/Rapporter nede i bunden af hans profil (eller få en til det der er ven med ham) og så kan du/de skrive at han har angivet din søn som sin søn og det ikke er sandt.

Anmeld

7. april 2011

eElak

kamtok skriver:

Så skal du anmelde ham på Facebook.. Du kan klikke på Report/Rapporter nede i bunden af hans profil (eller få en til det der er ven med ham) og så kan du/de skrive at han har angivet din søn som sin søn og det ikke er sandt.

Anmeld

7. april 2011

mor til lille emma

Helt enig med, at hvis han havde været bio. far så var det vel okay, men så længe han ikke er det, ville jeg sige det til ham og hjælper det ikke, så meld ham til facebook og fortæl dem at han ikek er barnets far...

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

mor til lille emma skriver:

Helt enig med, at hvis han havde været bio. far så var det vel okay, men så længe han ikke er det, ville jeg sige det til ham og hjælper det ikke, så meld ham til facebook og fortæl dem at han ikek er barnets far...

Jamen, de andre har han stående og det kan og skal jeg ikke blande mig i...men at skrive et barn på som har droppet al kontakten fordi manden har behandlet ham skidt, det holder altså ikke. Får det skidt med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.