Min x skriver min søn som hans søn på fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2011

Anonym trådstarter

og det har jeg det slet ikke ok med.

Skal jeg bede ham slette min søn så ikke han står der som søn, eller hvad kan jeg lige gøre, altså kan man bare skrive hvem som helst som ens børn ? synes ikke min søn skal står der med navn og det hele når han intet har med ham at gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Skal jeg bede ham slette min søn så ikke han står der som søn, eller hvad kan jeg lige gøre, altså kan man bare skrive hvem som helst som ens børn ? synes ikke min søn skal står der med navn og det hele når han intet har med ham at gøre ?

Bed ham slette det.. 

Anmeld

7. april 2011

twinny

Misselbek skriver:

Bed ham slette det.. 

enig...

Havde sagt med det samme, at han skulle slette det...

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Han har blokeret mig så jeg opdagede det først i dag gennem en veninde.

Er bare bange for han laver en masse ballade ud af det. Men ja, jeg siger det til ham.

Anmeld

7. april 2011

Sabina

Anonym skriver:

Det er da også virkelig underlig af ham, når han ikke har noget med ham at gøre. Men som de andre siger. Bed ham om at slette det.

Held og lykke med det

Anmeld

7. april 2011

twinny

Anonym skriver:

Han har blokeret mig så jeg opdagede det først i dag gennem en veninde.

Er bare bange for han laver en masse ballade ud af det. Men ja, jeg siger det til ham.

okay, hvis han begynder på det. synes jeg faktisk du skal anmelde ham på facebook og selvfølgelig forklare dem hvorfor..

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Det er da også virkelig underlig af ham, når han ikke har noget med ham at gøre. Men som de andre siger. Bed ham om at slette det.

Held og lykke med det

Ja, jeg synes det er virkelig ubehageligt, får det skidt på min søns vegne.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

okay, hvis han begynder på det. synes jeg faktisk du skal anmelde ham på facebook og selvfølgelig forklare dem hvorfor..

Ja, jeg ved ikke. Åh, sådan en spade, altså.

Anmeld

7. april 2011

kamtok

Anonym skriver:

Er han hans far? - Altså biologisk..

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Er han hans far? - Altså biologisk..

Nej, men han føler han har været der så meget og ihh og åhh, Manden er ikke normal og min søn hader ham for det han har budt os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.