Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hende der blev misbrugt af sin farfar, den historie sidder også rigtig dybt i mig (og har også tænkt på om der kom en opdatering) Åh, det er bare så forfærdelidg synd for dem alle!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jennifer skriver: Det må være den med hende den lille pige der blev misbrugt af farfaren (mener jeg at det var)puha syntes det er så forfærdeligt. og tænker dagligt på dem.
Det må være den med hende den lille pige der blev misbrugt af farfaren (mener jeg at det var)puha syntes det er så forfærdeligt. og tænker dagligt på dem.
det er lige præcis den samme jeg husker - så forfærdeligt
Jamen de samme som jer. Og så håndbold tråden som kørte 08/09 hold op nogen gode grin jeg fik sammen med sanne og Pia.
De sammen som jer, især den med den lille pige, også den med en anonym der fik veer og nærmest besvimede i badet .. og så hørte man ikke mere... Ikke den fedeste cliffhanger. Den kunne jeg godt have brugt en update på...
4kløver skriver: De sammen som jer 3. Men husker også den falske med hende med et barn og ventede tvillinger som jeg husker at qp optaget var falsk da hun viste hendes nye spisebord. Det var den første gang jeg har oplevet det med falske personer på baby sidder.
De sammen som jer 3. Men husker også den falske med hende med et barn og ventede tvillinger som jeg husker at qp optaget var falsk da hun viste hendes nye spisebord. Det var den første gang jeg har oplevet det med falske personer på baby sidder.
Den husker jeg også helt tydeligt
Eva. skriver: I husker bedst herinde fra... Jeg sad og tænkte på alle de tråde der har været gennem tiden...hvilke der har gjort et indtryk og hvilke jeg har kunne huske... Hvad har I kunne huske...? Et par der står klart er selvfølgelig Zafir og hendes fødsel....men også Tjuhl og hendes pandekager og ikke mindst hendes tråd da hun opdagede at hun var gravid...husker også den der hemmelighedstråd, men det er ikke for det gode desværre...og dem synes jeg så også der har været for mange af, som jeg ikke vil nævne..
I husker bedst herinde fra...
Jeg sad og tænkte på alle de tråde der har været gennem tiden...hvilke der har gjort et indtryk og hvilke jeg har kunne huske...
Hvad har I kunne huske...?
Et par der står klart er selvfølgelig Zafir og hendes fødsel....men også Tjuhl og hendes pandekager og ikke mindst hendes tråd da hun opdagede at hun var gravid...husker også den der hemmelighedstråd, men det er ikke for det gode desværre...og dem synes jeg så også der har været for mange af, som jeg ikke vil nævne..
Ligger stadig flad af grin når jeg tænker på den om størrelsen på mænds l..den var da herre-grineren KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Ligger stadig flad af grin når jeg tænker på den om størrelsen på mænds l..den var da herre-grineren KærligstSussie
Ha ha ha ja den var sgu os sjov.
udover Zafirs fødsel og Tjuhls pandekager er en af dem jeg husker Rosas opgør med klædeskabet....
haha...guuuuud ja...ej, der var jeg vidst fremme i skoen eller hvad jeg var fremme i...høhø..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128