mavebillede i undertøj eller ej?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

MetteDN

Jeg er i uge 33 og hver gang jeg tager mavebilleder tager jge nogle med tøj og uden.. Synes det er så smukt når man rigtig kan se maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Levi&LilysMor

Jeg synes bestemt også det er vildt smukt, ville selv gøre det, eller de nøgen billeder hvor man dækker de private dele til med noget, og så hænge et stort billede op ved sengen , sådan et skal jeg hvert fald have lavet når jeg er længere henne  men f.eks inde på face har jeg også kun valgt at lægge billeder ind hvor jeg har tøj på

Anmeld

7. april 2011

sarahb

jeg har gjort det men ville IKKE ligge det her ind åbent, har lavet en mappe hvor dem jeg lod få fik koden og kunne se ellers ikk.

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hej. Er der noget unormalt i at tage billeder af sin gravide mave iført undertøj? synes i det er et smukt zymbol eller er det lidt at blote sig?

havde taget et billede af hele mig i undertøj, hvor min veninde idag sagde på arbejdet hun synes det var et underligt billede .. jeg synes det blev vildt godt!

Nejda..bestemt ikke..man kan da tage billederne, som man har det bedst med..intet tøj, lidt eller bare normalt påklædt, så det er da noget den enkelte helt afgør med sig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. april 2011

Sabina

Anonym skriver:

hej. Er der noget unormalt i at tage billeder af sin gravide mave iført undertøj? synes i det er et smukt zymbol eller er det lidt at blote sig?

havde taget et billede af hele mig i undertøj, hvor min veninde idag sagde på arbejdet hun synes det var et underligt billede .. jeg synes det blev vildt godt!

Bestemt ikke .

Synes også et nøgen gravid billed kan være smukt. :-) Men det er jo mag og behag søde :-) Men bare vend skulderen til , så længe at du er glad for billedet, er andre's mening ligegyldig .

Anmeld

7. april 2011

otlitrom

Der er mange forskellige måder at tage mavebilleder på... Og herhjemme har vi gjort begge dele. I starten tog vi i undertøj, kun hvor man kan se fra trussekanten og op til bh'en - uden ansigt... Nu tager vi kun med tøj på. Jo større jeg er blevet, jo mere akavet har jeg fået det med min krop... Så nu er det med tøj!

I sidste uge var jeg til fotograf og fik taget både med tøj, og nogle enkelt i bh... Jeg har stadig ikke set de redigerede billeder, men jeg er MEGET spændt!

Vær stolt af din mave, og vis den frem som DU har lyst! Gravide maver er smukke i alle indpakninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.