mavebillede i undertøj eller ej?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Anonym trådstarter

hej. Er der noget unormalt i at tage billeder af sin gravide mave iført undertøj? synes i det er et smukt zymbol eller er det lidt at blote sig?

havde taget et billede af hele mig i undertøj, hvor min veninde idag sagde på arbejdet hun synes det var et underligt billede .. jeg synes det blev vildt godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

hej. Er der noget unormalt i at tage billeder af sin gravide mave iført undertøj? synes i det er et smukt zymbol eller er det lidt at blote sig?

havde taget et billede af hele mig i undertøj, hvor min veninde idag sagde på arbejdet hun synes det var et underligt billede .. jeg synes det blev vildt godt!

Det synes jeg sagtens man kan, men jeg ville ikke vise det til gud og hver mand. Hverken herinde eller på eksempelvis facebook. Jeg ville holde det til de nære få, som jeg normalt ikke ville have et problem med så mig i undertøj

Anmeld

7. april 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

syntes slet ikke at der er noget underligt i det

Anmeld

7. april 2011

sabrina89

Nej det sys jeg ikke det er. Så er det vel også at blotte sig når man går i bikini på stranden. Jeg sys også det er smukt når man kan se den "bare" mave istedet for at den er dækket af tøj

Anmeld

7. april 2011

twinny

Anonym skriver:

det synes jeg overhovedet ikk det er.. Jeg har taget mine første mave billeder i undertøj eller uden BH også bare holdt på brysterne...

det er noget fis med din veninde... måske er hun lidt sart...

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

Jeg synes det er VILDT rart at se på maver, for det er bare noget af det smukkeste der findes med sådan et lille liv inde i maven..

Jeg synes helst der skal være uden bluse på, så man rigtig kan se maven..

Men flot uanset hvad..

Din veninde er bare PISSE misundelig.. 

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Det synes jeg sagtens man kan, men jeg ville ikke vise det til gud og hver mand. Hverken herinde eller på eksempelvis facebook. Jeg ville holde det til de nære få, som jeg normalt ikke ville have et problem med så mig i undertøj

Enig.

Jeg tager hver uge mave billed uden tøj og med tøj, det er kun dem med tøj jeg offentliggøre, endnu er det også dem der er kønnest

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nårh ja, lad mig lige uddybe. Kan bedst lide billeder hvor maven er blottet Men hvis jeg skal vise billederne, har jeg bare shorts/bukser på og en top, og så løfter jeg bare op i toppen

Anmeld

7. april 2011

quar20

jeg syntes det er SÅ smukt..!!

Jeg har dog kun lagt billeder herinde under mavebilleder MED tøj på..!! OGSÅ på maven..!!

Men nu jeg hellere ikke glad for mine strækmærker jeg fik fra en graviditet som ikke lykkedes - men har taget nogle uden og dem har drengene i deres bog Så de kan se maven de ligger i

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

tak for alle de hurtige svar piger!
så kan jeg trygt gå i krig med en masse billeder ! bare en lækker ting at kunne vise sin skønhed

tak til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.