Falsk positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
28 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Turtles

Hej.
Er der nogen her inde der kender til om man kan teste positiv og så ikke være gravid alligevel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Manakauapo

Man kan ikke teste falsk positiv. Kun falsk negativ.

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Turtles skriver:

Hej.
Er der nogen her inde der kender til om man kan teste positiv og så ikke være gravid alligevel??

Det eneste tidspunkt jeg ahr hørt det ske er, hvis man teste for tidligt, så ægget ikke når at sætte sig ordentligt fast, men udstødes igen. Så har man måske lige kunne nå at teste svagt positivt inden ægget blev udstødt igen. Derfor det også er bedst at vente med at teste til man er gået over

Anmeld

7. april 2011

Turtles

Secrets skriver:

Det eneste tidspunkt jeg ahr hørt det ske er, hvis man teste for tidligt, så ægget ikke når at sætte sig ordentligt fast, men udstødes igen. Så har man måske lige kunne nå at teste svagt positivt inden ægget blev udstødt igen. Derfor det også er bedst at vente med at teste til man er gået over

Også selv om det kun drejer sig om 2 dage før man skal have sin mens??

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

Jeg har fået afvide at folk med PCO kan teste falsk positiv, og har også selv oplevet det..

Anmeld

7. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Ja, det kan man godt

Kender en der lige har testet falsk positiv, for der var ingenting... men, positiv, det var testen. Det var de der Valmed, fra Rema.

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Turtles skriver:

Også selv om det kun drejer sig om 2 dage før man skal have sin mens??

Ja, det har jeg hvert fald hørt ske Under alle omstændigheder er man mest sikker, hvis man lige venter til man er lidt over. Der er nogen der kan teste tidligt, hvor der ikke sker noget ved det, men det hænder også, at man så alligevel får sin mens..

Anmeld

7. april 2011

tinasmor

Du kan teste positiv selv om du ikke er gravid, hvis du f.eks er i behandling og har taget en æl-sprøjte og du så tester f.eks indefor en uges tid.

Men bortset fra det så tror jeg faktisk det er meget sjældent at man gør det. Der er sikkert forskellige ekspempler. Men nogle tror måske også det er en falsk positiv de har haft, men så er det måske bare en bio, dvs at de har haft hcg i blodet men så allligevel "mistet" og blødt efter et par dage. Men så HAR man jo i princippet været gravid, om ikke andet så bare et par enkelte dage.

Anmeld

7. april 2011

Turtles

Secrets skriver:

Ja, det har jeg hvert fald hørt ske Under alle omstændigheder er man mest sikker, hvis man lige venter til man er lidt over. Der er nogen der kan teste tidligt, hvor der ikke sker noget ved det, men det hænder også, at man så alligevel får sin mens..

Okay.. Mange tak for hjælpen

Anmeld

7. april 2011

tinasmor

MissGeoh skriver:

Jeg har fået afvide at folk med PCO kan teste falsk positiv, og har også selv oplevet det..

Forstår ikke hvorfor man skulle kunne teste falsk positiv som PCO, det har jeg da aldrig hørt eller læst om. Som PCO kan du have et forhøjet testotion, men har aldrig hørt om, at man også skulle have et forhøjet hcg i blodet (det skal jo trods alt være helt op over 10 før at du kan teste positiv) ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.