Hvornår fik i mens efter i mistede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

rogerrasch

jeg mistede i midten af marts og fik mens 16 april

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

sweet

Sidsel91 skriver:

Ja lige præcis det
Jeg mistede den 28. Februar og skulle have haft mens den 30. marts, så er nu rimelig meget over tid . Alle graviditetsteste er negative men jeg har mange menssmerter , men mens kommer bare aldrig

jeg gik ca lidt over en uge over..

Anmeld

10. maj 2011

Sidsel91

Ems30 skriver:

Jeg fik selv en spontan abort idag, så faldt lige over din tråd, da jeg egentlig også gerne ville have det at vide, så jeg kan beregne min næste ægløsning. 

Nu ved jeg ikke med dig eller Jer andre, men jeg har blødt de sidste to dage, så er vel i en mens-lignende periode..? Kan jeg så ikke blive gravid den næste måneds tid, fordi jeg skal vente til næste menstruation, eller har jeg i virkeligheden ægløsning her om et par ugers tid..? Håber I kan hjælpe mig med at få det afklaret...

Du skulle gerne kunne blive gravid når du er holdt op med at bløde . Vil lige dele en solstråle med dig. Jeg har lige funder ud af at jeg er gravid igen
Så nåede kun at have en hel mens efter jeg mistede , så det kan ske hurtigt igen

Anmeld

10. maj 2011

Ems30

Sidsel91 skriver:

Du skulle gerne kunne blive gravid når du er holdt op med at bløde . Vil lige dele en solstråle med dig. Jeg har lige funder ud af at jeg er gravid igen
Så nåede kun at have en hel mens efter jeg mistede , så det kan ske hurtigt igen

Ej, hvor dejligt for dig! Tillykke tillykke. Men lad mig lige høre, hvor længe blødte du i de dage hvor du havde fået en SA?

Anmeld

11. maj 2011

Sof

Der gik præcis 5 uger og 2 dage!

Jeg fik en udskrabning 4 februar og min menstruation kom 13 marts

Anmeld

11. maj 2011

Sidsel91

Jeg blødte 5 dage tror jeg det var
Er ikke helt sikker , men tror det er deromkring

Anmeld

11. maj 2011

SaraLM

Jeg fik min "præcist" 31 dage efter jeg aborterede - og derefter lagde min cyklus sig i den nye rytme - intervallet blev dog kortere i takt med at jeg tabte mig og her lige inden jeg blev gravid igen (ca 5 måneder efter SA) var den på de normale 28 dage

Anmeld

11. maj 2011

maryjane

En måned og et par dage, så vidt jeg husker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.