Hvornår fik i mens efter i mistede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.860 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Sidsel91

Ja lige præcis det
Jeg mistede den 28. Februar og skulle have haft mens den 30. marts, så er nu rimelig meget over tid . Alle graviditetsteste er negative men jeg har mange menssmerter , men mens kommer bare aldrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Kindfed

For mig gik der omkring 6 uger

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

Sidsel91 skriver:

Ja lige præcis det
Jeg mistede den 28. Februar og skulle have haft mens den 30. marts, så er nu rimelig meget over tid . Alle graviditetsteste er negative men jeg har mange menssmerter , men mens kommer bare aldrig

Der kan gå 4 uger til 6 mdr...det er meget forskelligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. april 2011

sweet

de første 5 gange jeg har tabt er der gået ca 4 ugers tid og den 6 gang her fik jeg en udskrabning og det er kun 14 dage siden så ved endnu ikke hvornår jeg får den...

Anmeld

7. april 2011

LinLin

Det fik jeg slet ikke SA 28. nov. - ny positiv test 2. januar! (sidste år..)

Anmeld

7. april 2011

Pige2009

Sidsel91 skriver:

Ja lige præcis det

Et par uger

Anmeld

20. april 2011

Hammerstrand

Hejsa

Jeg har mistet to gange og har begge gange fået mens inden for 14 dage, sidst gik der en uge og den varede kun tre dage, men åbenbart længe nok, for jeg blev gravid der, så alt er muligt. Håber på det bedste for dig.

Anmeld

25. april 2011

CHD

Her gik der 4 uger.

Håber du snart får en positiv test

Anmeld

25. april 2011

Maalene

Er ked af at høre I har mistet - håber snart I får 2 streger igen

Havde en MA i oktober og der fik jeg min mens præcis 4 uger efter...

Held og lykke med det hele

Anmeld

10. maj 2011

Ems30

Jeg fik selv en spontan abort idag, så faldt lige over din tråd, da jeg egentlig også gerne ville have det at vide, så jeg kan beregne min næste ægløsning. 

Nu ved jeg ikke med dig eller Jer andre, men jeg har blødt de sidste to dage, så er vel i en mens-lignende periode..? Kan jeg så ikke blive gravid den næste måneds tid, fordi jeg skal vente til næste menstruation, eller har jeg i virkeligheden ægløsning her om et par ugers tid..? Håber I kan hjælpe mig med at få det afklaret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.