hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2008

A.I.G.

fam.4xc skriver:

er hun glad for spillet?? Caroline har det også men taber hurtig interessen, hun vil hellere spille på ipoden...

hvad tid får du ella i seng når hun sover nu?

Catrine er lige vågnet og er ik i seng før kl 20-21 så....

mellem 19 og 20.....

Hun har sovet 3 gange i dag, sover normalt 1-2 gange, men hun er plaget af den sjette tand så hun vågnede med et skrig efter 30 minutter ved begge de tidligere lure.

Augusta har aldrig rigtigt spillet før, så det var vel OK..... Ikke vildt fedt.

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

eliasogmor

agnieszka skriver:

og det regner konstant så man gider ikke engang gå tur..

ja et lorte vejr......

Anmeld

22. oktober 2008

A.

eliasogmor skriver:

ja et lorte vejr......

vi har været heldigvist udengor idag skulle gå lille tur til liva..og har selvfølgeligt brugt alt for mange penge
men lige nu vasker jeg tøj og har lige lavet aftensmad næsten færdig og lille skat sover stadig

Anmeld

22. oktober 2008

Fam. Madsen

ja hvad laver vi. vi har været ude og handle også har vi været ude og hente min niec som skal lytte efter marcus i aften imens míg og manden skal ind og snakke med præsten omkring barnedåben på søndag. 45.png

Anmeld

22. oktober 2008

ekzunz

Ja - nu er det jo nok forsent, men jeg vil da lige fortælle at jeg sidder på et Scandic hotel i Vejle - laaaaangt fra mine børn.
Jeg har været til et fantastisk foredrag med en sundhedsplejerske som fortalte om de 4 temperamenter - kolerisk, flegmatisk, sangvistisk og melankolsk. Det var rigtigt godt - og vi lå flade af grin.
Så nu sidder jeg her på mit værelse med min bærbare og en cola, discovery kører i baggrunden - og jeg glæder mig til en nat hvor jeg skal sove HELE natten. Og imorgen tidlig skal jeg først op kl. 7, tage et laaaangt bad HELT alene, spise en god morgenmad i ro og fred, til et par møder og så hjem og hente mine unger som jeg savner helt vildt....
Men jeg nyder det

Rikke

Anmeld

23. oktober 2008

Miamaja

Jeg var ude og se ny BABY idag Min amerikanske legestue veninde har fodt sidste uge og Ava som hun hedder er bare SMUK. man faar helt lyst til at faa en til
iaften hentede farmand aftensmaden, saa det var lakkert at fa en friaften for detGod natter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.