hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. oktober 2008

A.

ja hvad laver i nu for jeg keeeeder mig helt vild...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

fam.4xc

agnieszka skriver:

vil du låne min lille dirregent (staves???) ???

Først ville pigen gerne bage kage efter en tur på legepladsen mens jeg vaskede tøj... fair nok så lavede vi banan kage mens lillesøs sover i barnevogn... da kagen så var i ovnen ville hun så gerne se bamse og kylling,..... den hun havde sat på var så fuld af fedt fingre så den drillede hende, så prøvede hun med en anden der også drillede hvorefter jeg hjælp til... men så ville hun se Gurli Gris... fint nok... men der er en masse forfilm på hun da ik gad se!!!

Nå men nu hygger vi med kage og Gurli Gris - lillesøs sover stadig nede i barnevognen og om 15 min kommer farmand hjem fra job og smutter i svømmeren med Caroline

Anmeld

22. oktober 2008

A.

fam.4xc skriver:

vil du låne min lille dirregent (staves???) ???

Først ville pigen gerne bage kage efter en tur på legepladsen mens jeg vaskede tøj... fair nok så lavede vi banan kage mens lillesøs sover i barnevogn... da kagen så var i ovnen ville hun så gerne se bamse og kylling,..... den hun havde sat på var så fuld af fedt fingre så den drillede hende, så prøvede hun med en anden der også drillede hvorefter jeg hjælp til... men så ville hun se Gurli Gris... fint nok... men der er en masse forfilm på hun da ik gad se!!!

Nå men nu hygger vi med kage og Gurli Gris - lillesøs sover stadig nede i barnevognen og om 15 min kommer farmand hjem fra job og smutter i svømmeren med Caroline

ellers tak nyder at min bandit sover så du må beholde hende selv

Anmeld

22. oktober 2008

eliasogmor

agnieszka skriver:

det samme keder mig helt vildt....

Anmeld

22. oktober 2008

fam.4xc

agnieszka skriver:

ellers tak nyder at min bandit sover så du må beholde hende selv

Tak for byder

Nu sagde hun lige at hun var tørstig.............. men at hun selv lige ville hente lidt mælk i køleskabet

Anmeld

22. oktober 2008

A.I.G.

Pigerne og jeg har lige været i Fætter Br og købe et spil til fjernsynet, og Augusta måtte selv vælge blomster "til far" - de blev så lyserøde (surprise).
Nu er lillesøster puttet og Augusta spiller Thomas Tog

Anette

Anmeld

22. oktober 2008

SaNiNa

Har lige været i et varmt bad, så nu skal jeg bare tage min sammen til at ordne hår...

Og så passer det sikkert med kæresten er kommet hjem så vi kan hygge lidt

Anmeld

22. oktober 2008

A.

eliasogmor skriver:

det samme keder mig helt vildt....

og det regner konstant så man gider ikke engang gå tur..

Anmeld

22. oktober 2008

twinboys

agnieszka skriver:

og det regner konstant så man gider ikke engang gå tur..

Jeg pakker pakker... Som skal afsendes, når pengene er gået ind... Majbritt

Anmeld

22. oktober 2008

fam.4xc

A.I.G. skriver:

Pigerne og jeg har lige været i Fætter Br og købe et spil til fjernsynet, og Augusta måtte selv vælge blomster "til far" - de blev så lyserøde (surprise).
Nu er lillesøster puttet og Augusta spiller Thomas Tog

Anette

er hun glad for spillet?? Caroline har det også men taber hurtig interessen, hun vil hellere spille på ipoden...

hvad tid får du ella i seng når hun sover nu?

Catrine er lige vågnet og er ik i seng før kl 20-21 så....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.