Secrets skriver:
Jeg ville have ringet til lægen i morges, men der var ikke telefontid da jeg kom på det, så jeg må lige vente til i morgen og prøve. Har ikke været ved jordemoder endnu (Først uge 19
), så jeg ved slet ikke hvem jeg skulle kontakte der. Men må prøve lægen! Men netop det der med sygemeldingen for at passe på undrer mig, for jeg sidder vitterligt på min flade røv de fleste dage og studerer, fordi jeg kun har 5 undervisningstimer om ugen, og ikke meget overskud og energi til at rende rundt til en masse i fritiden.. Så jeg er jo afslappet nok!
Jeg forstår altså ikke hvorfor jeg var til jordmoder 14+2, når alle andre skal senere (og nej det er ikke det med tvillinger, for det så min jordmoder først, da jeg sad derinde), skal afsted igen 20+2, denne gang, fordi der er to.
Tilbage til sagen, tror ikke du bliver sygemeldt så, men du for nok afvide, at du skal "slanke" din taske så meget som muligt og ellers bare tage tingene med ro og sit dig, når der er en plukve. For de kan jo betyde, at du skal stoppe og sætte dig. Kæreste skal nok også bære indkøbs posen, hvis han ikke allerede gør det.
Jeg har haft 1 plukve, der var hvor jeg skruppede et toilet rent og det var i 10. uge. Så jeg fik det, fordi jeg lige skulle sætte mig ned og slappe af. Siden har der ikke været noget.
Oversagerne kan være mange, derfor synes jeg du skal snakke med lægen (hvilket du også selv har tænkt
), for h*n kan bedst bedømme om du skal "lave om" på noget.
Anmeld