Plukve vol 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Frøken J.

Sorry jeg skriver om dette igen, men når man går ind i en ny fase af graviditeten, er det jo pludselig nye spørgsmål, som melder sig Anyways, det var angående plukveer, som jeg er begyndt at få. Er det virkelig normalt at få dem så tidligt? Er 14+4 i dag. De gør ikke ondt, det føles bare underligt og det spænder, men det er flere gange om dagen. Jeg ved godt der er et vidst interval, hvor de ikke må komme oftere end det, og så ofte kommer de ikke, men det er alligevel flere gange om dagen. Og det er ikke fordi jeg tonser rundt og stresser, tvært i mod Hvad siger i?

Jeg fangede det lige på foto i dag, det må da være plukveer, ikke? Det spænder og maven bliver hård og "buler op". Man kan se det på det første billede hvor der står "under", og det andet billede med "efter" er maven uden plukve. Ved godt det ikke er fra helt samme vinkel, men synes tydeligt man kan se på "under" billedet, at maven er blevet til sådan en hård kugle der buler op.. Ligger på ryggen på billederne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Frøken J.

Den røg liiige hurtigt nok om på side 2..

Anmeld

7. april 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Sorry jeg skriver om dette igen, men når man går ind i en ny fase af graviditeten, er det jo pludselig nye spørgsmål, som melder sig Anyways, det var angående plukveer, som jeg er begyndt at få. Er det virkelig normalt at få dem så tidligt? Er 14+4 i dag. De gør ikke ondt, det føles bare underligt og det spænder, men det er flere gange om dagen. Jeg ved godt der er et vidst interval, hvor de ikke må komme oftere end det, og så ofte kommer de ikke, men det er alligevel flere gange om dagen. Og det er ikke fordi jeg tonser rundt og stresser, tvært i mod Hvad siger i?

Jeg fangede det lige på foto i dag, det må da være plukveer, ikke? Det spænder og maven bliver hård og "buler op". Man kan se det på det første billede hvor der står "under", og det andet billede med "efter" er maven uden plukve. Ved godt det ikke er fra helt samme vinkel, men synes tydeligt man kan se på "under" billedet, at maven er blevet til sådan en hård kugle der buler op.. Ligger på ryggen på billederne.

Hmm jeg aner ikke hvor tideligt man begynder at få dem... (kig evt. i politikens graviditetsbog)

Men det ligner da en plukve!!

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Hmm jeg aner ikke hvor tideligt man begynder at få dem... (kig evt. i politikens graviditetsbog)

Men det ligner da en plukve!!

Takker, men den har jeg ikke Bogen, altså. Har læst lidt forskellige svar rundt om på nettet, og der står at det gerne er 2. gangsgravide der oplever dem tidligt, men jeg er jo 1. gangs

Anmeld

7. april 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Takker, men den har jeg ikke Bogen, altså. Har læst lidt forskellige svar rundt om på nettet, og der står at det gerne er 2. gangsgravide der oplever dem tidligt, men jeg er jo 1. gangs

Mon ikke det er fordi du er slank??? (var møg tynd selv, men opfattede intet)

Anmeld

7. april 2011

signe.

jeg har dem selv flere gange om dagen.. er i dag 15+6, og har haft dem i ca 2-3 uger nu..

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Mon ikke det er fordi du er slank??? (var møg tynd selv, men opfattede intet)

Jo, det kan sagtens ske, så mærker man det nemmere. Er ikke sådan slank-slank, men indenfor normalområdet, så du har nok ret

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

signe. skriver:

jeg har dem selv flere gange om dagen.. er i dag 15+6, og har haft dem i ca 2-3 uger nu..

Okay, så er det ikke kun mig.. Men har også læst at 2. gangsgravide føler dem tidligere, det var derfor jeg undrede mig lidt

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Jeg ville snakke med læge eller jordmoder om det, få det er noget med, at vis du for plukveer tidligt, holder de lidt mere øje med en, for at sikre fødselen ikke går igang tidligt. Nogen bliver endda sygemeldt, pga plukveer. Så hvis du har været ved din jordmoder, så giv hende lige et kald ellers ring til din læge. Tror ikke du skal bekrymmer dig. Ofte bliver fødslen nemmer når du har haft plukveer længe.

Anmeld

7. april 2011

signe.

Secrets skriver:

Okay, så er det ikke kun mig.. Men har også læst at 2. gangsgravide føler dem tidligere, det var derfor jeg undrede mig lidt

det her er også min 2 graviditet, men fik dem ligeså tidligt da jeg ventede den 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.