Anbefal et alarmsystem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Anne85

sismofutten skriver:

Det kommer an på hvilket abonnement du vælger..
Det vi har valgt, har vi en masse telefonnr. tilknyttet, så hvis alarmen går, er vi flere der får en lille sms-besked :-)

Og jo, du giver et beløb, hvis de skal rykke ud og det "bare" var falsk alarm..
Jeg har allerede sat den igang to gange, men nåede at slå den fra igen, uden der kom nogen - så de kommer jo kun hvis der er behov for det :-)

Vil uden tvivl anbefale det - og hvis du siger at I har fået det anbefalet fra os (så skal jeg lige give dig vores aftale-nr.), får vi begge nogle måneder gratis :-)

Jamen halløjsa... det er da lige det vi skal  Skriver lige en pb til dig hvis det blir det vi vælger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Anne85

SSL skriver:

Vi har G4s, og det har mine svigerforældre også.. Vi får også besked når hinanden går.. (det er én gang sket ved en fejl da svigernes hund væltede noget)  Men det er en kæææmpe tryghed )

Det lyder da som om det er det foretrukne syatem.

Mine forældre har et andet... houseguard tror jeg det hedder... men det går ikke til alarmsystem - kun til naboer osv. Og det er skide dyrt - tror de gav over 10.000 for at få det installeret

Anmeld

12. april 2011

Anne85

Lulle25 skriver:

Hej Anne tillykke med det nye hus. Hvor ligger det henne? Vi bor sel i et stort hus og har 4 etager. Vi har G4S vi har alarmer indvendig og vi har fået en udvendig sirene, så høre naboerne når alarmen går, det er en god tryghed

kh louise

Tak Louise  Det ligger også i Vonsild - lige omme bag kirken - som sidste hus på en blind villa vej - helt perfekt

Hvad gav I for at få det installeret? Tænker det må være dyrere på et kæmpe hus fremfor et hus af den halve størrelse - der er trods alt flere vinduer og døre der skal sikres

Anmeld

12. april 2011

Lulle25

Anne85 skriver:

Tak Louise  Det ligger også i Vonsild - lige omme bag kirken - som sidste hus på en blind villa vej - helt perfekt

Hvad gav I for at få det installeret? Tænker det må være dyrere på et kæmpe hus fremfor et hus af den halve størrelse - der er trods alt flere vinduer og døre der skal sikres

Vi gav ikke noget for at få det instaleret, da vi skulle have det med fra vores andet hus, mener jeg ikke. Det er dog dyrere i måneden her fordi der er flere sensore og udendørs sirene, kan ikk huske hvad vi giver og sidder lige og ammer

Dejligt i har købt drømmehuset. Vi har også købt vores drømmehus

kh louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.