Anbefal et alarmsystem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Anne85

Vi har købt nyt hus og skal i den forbindelse have købt et alarmsystem. Men hvilket???

Huset er på lidt over 350 kvm - det er i to plan - så der vil fx nemt kunne komme nogen ind gennem kælderen uden at vi hører det. Huset ligegr lige ud til et stisystem - så det ville være ideelt for en tyv at gå den vej ind gennem haven og så bryde ind af døren til stuen - så der SKAL bare være et godt alarmsystem så vi ikek får ubudne gæster

Hvad kan I anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

sismofutten

Hej,

Jeg lavede denne tråd for noget tid siden - og vi valgte selv G4S, som vi er rigtig glade for :-)

Held og lykke med at finde det der passer til jeres behov :-)

Anmeld

7. april 2011

TbCp

Vi har G4S og er godt tilfredse! Det er bla. zoneopdelt, så sidder vi i stuen kan vi godt slå alarm til i kælderen og går vi i seng (på 1. salen) så kan vi slå alarm til i resten af huset...
Vi kan også slå alarmen til via sms, hvis vi er kommet afsted og har glemt at slå den til...

Anmeld

11. april 2011

Anne85

TbCp skriver:

Vi har G4S og er godt tilfredse! Det er bla. zoneopdelt, så sidder vi i stuen kan vi godt slå alarm til i kælderen og går vi i seng (på 1. salen) så kan vi slå alarm til i resten af huset...
Vi kan også slå alarmen til via sms, hvis vi er kommet afsted og har glemt at slå den til...

smart  Hvad gir I for det??

Anmeld

11. april 2011

2babygirls

Anne85 skriver:

Vi har købt nyt hus og skal i den forbindelse have købt et alarmsystem. Men hvilket???

Huset er på lidt over 350 kvm - det er i to plan - så der vil fx nemt kunne komme nogen ind gennem kælderen uden at vi hører det. Huset ligegr lige ud til et stisystem - så det ville være ideelt for en tyv at gå den vej ind gennem haven og så bryde ind af døren til stuen - så der SKAL bare være et godt alarmsystem så vi ikek får ubudne gæster

Hvad kan I anbefale?

Nu ved jeg ikke hvor I bor, men anbefaler da ABS Alarm i Lystrup  Der sidder mandse på pinden og sender dygtige folk ud, til hele landet.

Du køber udstyret (g4s låner du det, og når du ikke vil være kunde mere kommer de og henter det og efterlader huller og ledninger) hvilket er laaaaangt billigere i længden end g4s, selvom det er lidt dyrt nu og her

De har Coop og OK tanke, så de bruger mest tid på erhverv, men hjælper også gerne private

Anmeld

11. april 2011

Anne85

sismofutten skriver:

Hej,

Jeg lavede denne tråd for noget tid siden - og vi valgte selv G4S, som vi er rigtig glade for :-)

Held og lykke med at finde det der passer til jeres behov :-)

Men er det rigtig forstået at det kun er en alarmcentral der får besked hvis der er indbrud? Jeg kunne fx godt tænke mig et system hvor naboen fik en sms eller lignende.

Giver man ikke også et beløb hvergang vagtcentralen skal rykke ud?

Anmeld

11. april 2011

TbCp

Anne85 skriver:

smart  Hvad gir I for det??

400kr i kvartalet mener jeg...

Anmeld

11. april 2011

Lulle25

Hej Anne tillykke med det nye hus. Hvor ligger det henne? Vi bor sel i et stort hus og har 4 etager. Vi har G4S vi har alarmer indvendig og vi har fået en udvendig sirene, så høre naboerne når alarmen går, det er en god tryghed

kh louise

Anmeld

12. april 2011

sismofutten

Anne85 skriver:

Men er det rigtig forstået at det kun er en alarmcentral der får besked hvis der er indbrud? Jeg kunne fx godt tænke mig et system hvor naboen fik en sms eller lignende.

Giver man ikke også et beløb hvergang vagtcentralen skal rykke ud?

Det kommer an på hvilket abonnement du vælger..
Det vi har valgt, har vi en masse telefonnr. tilknyttet, så hvis alarmen går, er vi flere der får en lille sms-besked :-)

Og jo, du giver et beløb, hvis de skal rykke ud og det "bare" var falsk alarm..
Jeg har allerede sat den igang to gange, men nåede at slå den fra igen, uden der kom nogen - så de kommer jo kun hvis der er behov for det :-)

Vil uden tvivl anbefale det - og hvis du siger at I har fået det anbefalet fra os (så skal jeg lige give dig vores aftale-nr.), får vi begge nogle måneder gratis :-)

Anmeld

12. april 2011

SSL

Vi har G4s, og det har mine svigerforældre også.. Vi får også besked når hinanden går.. (det er én gang sket ved en fejl da svigernes hund væltede noget)  Men det er en kæææmpe tryghed )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.