Det der med køb og salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

MissGeoh

Jeg har også lagt noget til side til en herinde, som sagde hun kunne købe til den 1 fordi hun lige skulle have noget medicin inden den 1, så der blev først råd den 1.. 

Så har jeg så skrevet til hende.. OG skrevet til hende OG skrevet til hende.. UDEN noget svar overhovedet.. Jeg kan se hun TIT er online, og det er faktisk træls..

Jeg har skrevet til hende at hun bare lige kan skrive og sige hvis det er hun ikke vil købe det alligevel.. Men heller ikke DET gør hun..

ØV hvor er jeg bare rigtig irriteret, for jeg holder det STADIG til hende i håb om at hun svarer mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Ja, det magter jeg heller ikke! Men for mit vedkommende gør det bare, at jeg slet ikke gider at købe noget af dem

Netop, sådan ser jeg også på det 

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Jeg har også lagt noget til side til en herinde, som sagde hun kunne købe til den 1 fordi hun lige skulle have noget medicin inden den 1, så der blev først råd den 1.. 

Så har jeg så skrevet til hende.. OG skrevet til hende OG skrevet til hende.. UDEN noget svar overhovedet.. Jeg kan se hun TIT er online, og det er faktisk træls..

Jeg har skrevet til hende at hun bare lige kan skrive og sige hvis det er hun ikke vil købe det alligevel.. Men heller ikke DET gør hun..

ØV hvor er jeg bare rigtig irriteret, for jeg holder det STADIG til hende i håb om at hun svarer mig..

Det er præcis sådan jeg også har det og hvor er det bare røvbelastende!

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

Det er præcis sådan jeg også har det og hvor er det bare røvbelastende!

Enig.. Enig.. Det er rigtig træls..

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

MissGeoh skriver:

Enig.. Enig.. Det er rigtig træls..

Vi burde lige finde ud af, om det er den samme

Anmeld

7. april 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

Vi burde lige finde ud af, om det er den samme

Skriv et brev til mig..

Anmeld

7. april 2011

Lou87

SUK! Det er såååå irriterende..
Jeg er endda begyndt og skrive på mine nyeste annoncer om folk ikk godt gider at LADE VÆR med og byde hvis ikk de har pengene alligevel og at jeg ikk reserverer noget..

Men alligevel står man og venter på sine penge

Det da en ærlig sag man ikk li får gjort det samme dag eller lign.. Nogen gange har jeg feks ikk ku nå på posthuset samme dag pengene går ind - men så skriver jeg det da lige til folk..
Det er da det mindste man kan gøre! så man ikk føler man bliver fuldstændig og aldeles ignoreret..

Og haha jeg rimelig dobbeltmoralsk alligevel hvis det er en som selv har været med til og skrive på dette emne

Anmeld

7. april 2011

SpunkenJo

PsychedeliC skriver:

Noget jeg har lagt mærke til at nogle opper flere gange om dagen. Jeg gør bare ikke noget for så virker det som om jeg går op i alt...

Ja, man kan hurtigt blive stemplet som en strigle

Men jeg syns da gerne man må sige til og fra. Intet negativt herfra vedrørede det!

Kram

Anmeld

7. april 2011

kamtok

Jeg synes det er helt ok at OPPE sine annoncer én gang om ugen, som det er tilladt iflg. reglerne, for ellers ender ens annoncer jo laaangt væk i baby-cyberspace, og man sætter det jo på for at få det solgt - ikke for at det bare skal ligge og pynte.

Har haft gode erfaringer med både køb og salg herinde, og en enkelt "dårlig" med salg..

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Jeg synes det er helt ok at OPPE sine annoncer én gang om ugen, som det er tilladt iflg. reglerne, for ellers ender ens annoncer jo laaangt væk i baby-cyberspace, og man sætter det jo på for at få det solgt - ikke for at det bare skal ligge og pynte.

Har haft gode erfaringer med både køb og salg herinde, og en enkelt "dårlig" med salg..

Det synes jeg selvfølgelig også, men det som vi skriver om er folk som opper flere gange dagligt! Reglerne er til for at overholdes - ellers er der jo ikke fair konkurence, hvis man kan sige det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.