For et stykke tid siden var der et indlæg om, hvor belastende det er, når folk byder og så senere hopper fra eller bare lader være med at svare! Alle var enige om, at det var bare røvirriterende og mega dårlig stil!
Nu står jeg i den situation, at en har budt på mine ting og efterfølgende bedt mig om at holde varene til næste måned! Næste måned kom og køber skrev at hun desværre ikke havde pengene endnu, da der var gået kuk i hendes økonomi! Hun tilbød at overføre en del af prisen, for at jeg var sikker på, at hun ikke hoppede fra! De penge kom aldrig og det er snart en måned siden! Jeg har selvfølgelig skrevet til hende et utal af gange, men nu ignorerer hun mig
Jeg synes virkelig at det er dårlig stil, for en ting er at man fortryder, men det mindste man kan gøre er, at fortælle sælger det! Det ville selvfølgelig være ekstremt træls, men så ved man jo hvor man står!
Nå men det mest komiske af det hele er, at jeg ser personen online ret meget og at hun var en af de mest fremtrædende i den ovennævnte debat! Jeg tænker bare så meget, at man burde feje for sin egen dør inden alle andre skal svines til - hun er ikke et hak bedre selv

Nå jeg må nok bare lade denne handel gå i vasken, for jeg kan jo ikke tvinge nogen til at betale! Øv øv
Anmeld