Slimprop?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Bare mig..

Min gik den 15. kl 20.00 og fødte d. 17. kl 03.20. Og der var ikke blod med (40+4)

Håber den lille bliver bare et par uger endnu.. Men som du selv siger, kan der gå op til 6 uger cirka, før der sker noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

KarinaIda

Mor til prinsessen :-) skriver:

hehe sådan havde jeg det også... var slet ikke foreberedt på at jeg skulle føde en måned før tid. Jeg skulle først have skrevet min BA først, og vi skulle først giftes og vigtigst af alt hendes puslebord skulle være færdig først... Meeeeen jeg nåede det hele alligevel hehe...
Tror ikke man kan planlægge noget som helst med sådan en lille en.... men man kan prøve

Hehe, nej det jo det..

Dengang jeg fødte min datter, var vi lige flyttet i hus dagen før, så vi var jo slet ikke kommet på plads... Og hendes ting (seng og alt det) blev hente om formiddagen, hvor jeg fødte om aftenen, så der var vi bare SLET ikke parate til den hun kom...

Anmeld

7. april 2011

Pige2009

KarinaIda skriver:

Hej.

Jeg er idag 33+3 henne, men nu her da jeg gik på toilet, lå der en ordentlig slimet klum i mine trusser, den var hvid/gennemsigtig.. Samt rigtig sej i det(Undskyld detaljerne)...

Kan det være slimproppen der allerede er gået??
Og skal jeg regne med og snart gå i fødsel, eller kan der godt gå de der 6 uger som jeg har læst mig frem til??

Knus

Det lyder til at være slimproppen. Men den kan gendanne sig igen

Anmeld

7. april 2011

JustMe

Det kan meget vel have været slimproppen; men den kan løsnes og gendannes flere gange i løbet af sidste trimester uden, at det betyder noget. Så du kan sagtens ende med at gå over tid alligevel, lige så vel som det måske kan være starten på noget, nu du har født for tidligt før

Jeg tror også lidt af min gik i søndags, da jeg var 33+0, men har intet mærket siden, så krydser fingre for, at hun bliver inde til minimum 37+0

Anmeld

7. april 2011

KarinaIda

JustMe skriver:

Det kan meget vel have været slimproppen; men den kan løsnes og gendannes flere gange i løbet af sidste trimester uden, at det betyder noget. Så du kan sagtens ende med at gå over tid alligevel, lige så vel som det måske kan være starten på noget, nu du har født for tidligt før

Jeg tror også lidt af min gik i søndags, da jeg var 33+0, men har intet mærket siden, så krydser fingre for, at hun bliver inde til minimum 37+0

Jeg krydser også for min blir derind så længst som muligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.