Mor til prinsessen :-) skriver:
Hej...
Ja der er delte meninger omkring slimproppen..... SÅ vil lige fortælle min historie, også kan du selv danne dig et indtryk
Min gik om aftnen den 13 nov, men fik af vide det ikke havde nogen form for betynding da den kunne gendanne sig. Men jeg fødte den 14 nov i uge 35 plus 4...... Så jeg tror selv det har haft en indflydsle. Fik også af vide min livmoderhals var blevet afkortet (den 8 nov) og fik også her af vide det ikke behøvede at have nogen form for betydning.
Hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen/JM og blive undersøgt i tilfælde af at det kunne ske før tid :-)

Tak for svar...
Fødte selv i 35+4 sidste gang, dog ved akut kejsersnit, men der havde jeg også allerede ugen før åbnet mig 1½ cm, og det er jeg da også sikker på havde betydning!!
Skal starte til fødselsforberedelse senere, så kan jeg snakke med min jordemoder om det der!!
For ku ligesom mærke da den klat smuttede ud, men tænkte egentlig ikke mere over det, føren da jeg så gik på toilet, og så den lille i mine trusser!! Og har de sidste par dage haft ekstrem meget liv dernede, og der er blevet moslet helt vildt nede i underlivet på mig også nemlig...
Anmeld