I skal lige ha en mere:
Jeg bestiller *** hjem, skal du have en med, eller måske flere?
Priser;
1 ***; 450 inkl. (spar 250,-)
2 ***; 900 inkl. (spar 450,-)
3 ***; 1400 inkl. (spar 550,-)
- og til sidt et super tilbud
4 ***; 2000 inkl.,- (spar 600,-)
Du kan evt dele tilbudet med venner/veninder, og spare en masse.
Der kan evt. købes endnu flere, og der kan naturligvis mikses mellem alle ***.
Sælger: som udgangspunkt har jeg aldrig noget på lager. men du er velkommen til at bestille, så bestiller jeg det i dag, og min leverandør er som regel meget hurtig om at sende, omkring en uge.
Køber1:
hvad skete der lige der...
skrev tidligere jeg ville vende tilbage.. og nu er de steget med 100.- PR STK..
hold da op...
Sælger:
jeg var nødt til at kigge realistisk på det, og det andet var simpelthen så billigt, at jeg ikke engang tror jeg ville ku købe dem så billigt..
sorry.
Køber2:
Hej
Jeg forstå ikke lige helt dit tilbud - du giver jo ikke mængderabat? du skriver jo 1 stk koster 450 hvordan spare man så lige ved at købe 2 stk for 900??? for ikke at tale om 3 stk for 1400 kr? der er jo ikke billigere, men tvært imod 50 kr dyrer?
Sælger:
nej jeg kan sagtens se hvad du mener. men jeg har haft lidt problemer med min leverandør, men jeg får lige talt med hende.
de ting jeg har skrevet spar under, er efter at hver parfume seperat koster 650 kr i butikken.
Men jeg snakker lige med hende, og laver nogle lidt bedre tilbud.
***indtil videre så gå efter at 1 koster 450 inkl****
mængde rabat kommer senere på ugen.
mvh - og tak fordi du gjorde mig opmærksom
Sælger:
NYE TILBUD:
1 stk ; 450,- (spar 200 i forhold til butikspris)
2 STK; 800,- ( spar 500 i forhold til butikspris, spar 100 i forhold til min pris ved køb af en=600)
3 STK; 1150,- (spar 800 i forhold til butikspris, spar 200 i forhold til min pris ved køb af en= 1000)
Ja, det er virkelig godt regnet ud 
Anmeld