Alt for sjovt!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Sommerbird

Lou87 skriver:

HAHAHAHAAA .. har været bruger på TS i mange år - men har da ikke lige stødt på nogen af dem der

Keep it coming

Der er en hel tråd på trendsales, kun med folks bommeter, den er fantastisk og man kan få flere timer til at gå med den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Louisiana

Honnie's Wife:) skriver:

Men det er sådan at de er skrevet, orker ikke at gå ind og rette dem alle sammen

Håber at folk kan leve med det

Ja, den havde jeg fanget, men det lod ikke til at alle havde læst dét med  Skidt pyt, tror den er fanget nu

Anmeld

7. april 2011

Sommerbird

Denne her er altså også ret god, stakkels køber  (Det er ikke mig der har oplevet det men indlægget er kopieret fra tråden)

"Ha ha ha - suveræn god tråd!

Nå, men i sommers da jeg var gravid ledte jeg efter Katvig heldragter i str. 50

Jeg så to annoncer hvor de solgte ens dragter, så derfor læste jeg med i begge to for se hvilken en der ville blive billigst.

Der er så desværre en køber der skriver på begge annoncer at hun gerne vil købe dragterne (desværre for mig, heldigt for hende)
Fint nok. 

Men den ene sælger har åbenbart opdaget at hun også har budt på en anden sælgers annonce og skriver derfor hvad fanden hun bilder sig ind at byde på en anden sælgers annonce når køber nu har budt på hendes. Og at hun altså har pligt til at købe hendes dragt også ellers bliver hun meldt til TS.

Køber skriver så følgende: "Jamen...jeg venter tvillinger, så derfor vil jeg gerne have to ens - er det ikke ok?"

HA HA HA - tror nok lige sælgeren følte sig en smuuuule dum - hun undskyldte også MANGE gange..."

Anmeld

7. april 2011

Happiness

Sommerbird skriver:

Der er en hel tråd på trendsales, kun med folks bommeter, den er fantastisk og man kan få flere timer til at gå med den 

Hvad hedder den tråd? Gad jeg godt læse

Anmeld

7. april 2011

Caroline86

Sommerbird skriver:

link link link

Anmeld

7. april 2011

tine1985

Hehe!!! Genial tråd! Tak for den

Anmeld

7. april 2011

Lou87

Sommerbird skriver:

Genialt.. har du ikke et link ?

Anmeld

7. april 2011

Sommerbird

Lou87 skriver:

Genialt.. har du ikke et link ?

Jo, nu hvor Honnie's Wife ikke er online til at komme med guldkornene, kan I selv gå ind og kigge -Men pas på, det er en værre tidsrøver 

http://www.trendsales.dk/annoncer/at-fatte-en-krone-om-dialoger-indlaeg.paa.ts/8329821?showall=1

Anmeld

7. april 2011

Darling<3

Sommerbird skriver:

Jo, nu hvor Honnie's Wife ikke er online til at komme med guldkornene, kan I selv gå ind og kigge -Men pas på, det er en værre tidsrøver 

http://www.trendsales.dk/annoncer/at-fatte-en-krone-om-dialoger-indlaeg.paa.ts/8329821?showall=1

Så for søren, så kom der link på siden

Anmeld

7. april 2011

Sommerbird

Honnie's Wife:) skriver:

Så for søren, så kom der link på siden

Gør det noget? 

Folk spurgte jo efter det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.